Mijn eigen bh's gaan nu niet meer lekker zitten. Ik was op zoek naar bh's voor de zwangerschap, maar ik vind ze echt vreselijk! Ik heb altijd bh's met een beugel en die voorgevormd zijn. De echte zwangerschapsbh's hebben dit dus niet (met name het voorgevormde). Toen ik bij een lingeriewinkel naar binnen ging gave ze me de tip om een gewone bh met beugel die wel voorgevormd is, ietsjes groter te kopen zodat mijn borsten nog ruimte hebben om te groeien. Nu hoorde ik alleen dat het niet verstandig is om een beugel te blijven dragen tijdens de zwangerschap. Wat hebben jullie voor bh's of hebben jullie een tip voor mij wat voor bh ik kan nemen?
Tijdens de zwangerschap maakt het niet uit of je beugels in je bh hebt, je moet wel zorgen voor goed ondersteunende bh´s. Pas tijdens de borstvoedingsperiode moet je oppassen met beugels ivm met ontstekingen. Ik draag ook gewoon heel de zwangerschap al voorgevormde beugel bh´s, wel een maatje groter....
Een bh met een beugel is inderdaad niet verstandig om dat dit de melkklieren zou kunnen afknijpen. Ik heb in mijn zwangerschap nu geloof ik al zeker 8 bh's gekocht. En elke keer zitten ze niet meer lekker. Hoezo zonde. Ik heb als eerste een Anita zwangerschaps bh gekocht. En inderdaad ze zijn niet echt mooi. Maar ja niks aan te doen. Mijn borsten zijn ook in etappe's gegroeid dus had eigenlijk in het begin gelijk een anita bh moeten kopen. Deze groeien mee. En niet telkens een grotere "gewone" moeten kopen. Hoop dat je er wat mee kan
Bij mn eerste zwangerschap een heel dure bh gekocht in zon lingerie winkel. bedekte heel veel huid en aangezien veel zwangerschapshirts een laag decolote hebben, kwam die stomme bh overal onderuit.... Bovendien zag ie eruit als een oma-bh. MAAR hij ondersteunde mn borsten wel erg goed.... Nu heb ik 2 bhs gekocht van de hema, die vind ik net zo fijn, zijn normaal uitgesneden en kosten maar een tientje! Zwangerschapsbhs dan wel he. ik vind het ook jammer dat ze niet voorgevormt zijn, zo jammer als het koud is vooral maar het zit nu gewoon veel fijner...
Bh's met beugels zijn idd niet zo verstandig tijdens de zwangerschap zoals Sanka ook al aangaf. En zelfs in de zwangerschap kun je al een borstontsteking krijgen, weet ik uit ervaring .. en dat is geeen pretje Een beugel bh kopen in een grotere maat zodat je nog kunt groeien lijkt me ook niet verstandig omdat de beugel hierdoor niet goed past en dit ook kan gaan irriteren doordat de steun dan niet goed is. Meegroeibh's vind ik zelf ook verschrikkelijk..ik vind dat ze totaal geen steun geven. Ik heb dit keer gekozen voor een sportbh (geen kruisband).. Deze heb ik iets groter wat betreft cub gekocht want dit is ook erg rekbaar spul waardoor ik toch er iets in kan groeien... de bandjes kunnen los doormiddel van klittenband en dat is straks ook wel makkelijk tijdens het geven van bv.. De bh's tijdens de zwangerschap zen er nou eenmaal niet echt mooi uit, maar het belangrijkste is dat het prettig zit
Mijn bh's passen ook nog maar net. Volgende week woe ga ik met mijn moeder winkelen, dus dan ga ik even een paar nieuwe setjes bij de Hennes kopen. Ik koop ze dan gewoon een maat groter. Bij de Hennes zijn ze niet zo duur (v.a. zo'n 10,-- heb je al echt leuke bh's) en ik wil persé leuke lingerie blijven dragen. Voor mij dus geen zwangerschapsbh's zonder beugel en zonder voorgevormdheid. Ik draag nu altijd push-ups en ben ook van plan dat te blijven dragen.
Ik heb een paar meegroei-bh's gekocht bij de Livera (zwarte, die zijn nog redelijk normaal qua uitstraling) en die gaan eigenlijk al een maand of 6 mee. Ze zitten nog steeds prettig, behalve de omvang. Daar heb ik zo'n verlengstukje voor gekocht en nu is het prima te doen. Ik heb ook nog 2 beugelbh's die voor mijn zwangerschap al heerlijk zaken (met een wat grotere/bredere cup) en die zitten nu ook nog steeds prima. Knellen niet af, dus dat scheelt ook! Ik moet eerlijk zeggen dat ik heel blij ben dat ik aan het begin naar de Livera ben gegaan, kreeg daar echt prima advies van de dames in de winkel. Het zijn wel wat duurdere bh's, maar ik heb het er graag voor over! 2 goede bh's van ieder 30 zijn nog altijd beter dan een heleboel niet-goede bh's van een tientje per stuk! Ik ga over een paar weken weer terug voor een paar voedingsbh's en dan hoop ik dat ik weer zo prettig geholpen word....
Ik heb 1 meegroeibh gekocht maar 'k vind het niet lekker zitten en hij begint ook wat te knellen. 'k Heb na lang passen 2 bh's van de Hema, gewoon een maat groter, met beugels die prima zitten. 't Was even lastig zoeken naar welke maat, 'k hang nl. tussen cup C en D in maar 'k heb nu 2 goedpassende en eentje die een beetje te groot is. 'k Wissel ze nu gewoon af en hopelijk kan ik ze door blijven dragen tot het eind... 'k hoef niet zo nodig grotere borsten
Je kunt tijdens de zwangerschap rustig voorgevormde bh's met beugel dragen, als ze maar goed passen. Zelfs toen ik bv gaf heb ik ze op een gegeven moment lekker weer aangetrokken. Een goede bh mag nergens knellen en moet goed ondersteunen. Dat een beugel je melkklieren zou afknellen is volgens mij achterhaald. Tuurlijk kan dat wel gebeuren als hij gewoon niet goed zit. Ik heb er bij de eerste dan ook nooit problemen mee gehad. Ik heb bh's van marie jo. Duur, maar helemaal goed. Straks wel eerst weer voedings bh's aan, maar ik ben benieuwd voor hoe lang. Vind ze gewoon lelijk en dan zie je die zoogcompressen er ook nog eens leuk doorheen.
Als het mag haak ik een beetje in op dit onderwerp: weet iemand een winkel of webshop waar je goede en stevige meegroeibh's kunt kopen voor grote maten? Ik heb normaal 75 E maar borsten zijn nu denk ik 75 F. Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik Noppies bhs gedragen, maar die zijn eigenlijk niet stevig genoeg. Iemand tips? Sorry topic-openster dat ik even inbreek! H&M heeft inderdaad best leuke zwangerschap/voedingbhs als je een kleine maat hebt!
ik hebgewoon mijn eigen bh's aangehad en nog aan . heb alleen bij livera een stukje gekocht die je e aan de achterkant tussen kan zetten waardoor de breedte wat groter word! ideaal!
kunnen die beugels echt kwaad dan? Ik hoef nog geen grotere maat, me eigen bh's zitten nog goed, maar deze zijn wel met beugel... Ik vind het nu nog niet onprettig zitten (ben bijna 16 weken). Cups zijn alleen meer 'gevuld' haha
Nee ze kunnen geen zwaad maar op een gegeven moment zullen die beugels tegen je kleine aan drukken en dat voelt pijnlijk
haha oke! nou gelukkig! Ik dacht al moet ik dan toch andere kopen..vind deze voorlopig nog wel prima! maar ik denk inderdaad dat als het vervelend gaat zitten, ik vanzelf wel overstap op andere
Ik had goed passende bh's met beugel, maar die gingen met 12 weken zo'n pijn doen dat ik over ben gestapt op sportbh's. Ze pasten nog wel goed. Ik denk dat het per persoon verschilt, bij de één zal het wel gewoon kunnen, bij de ander niet. Ik weet niet of ik een borstonsteking had gekregen als ik de beugelbh's was blijven dragen, maar mijn borsten deden zo'n pijn! Dus nu uit voorzorg maar sportbh's. Maar mijn borsten doen sowieso al snel een beetje pijn (tijdens zwangerschap dan).
ik zag bij de v&d voedingsbh's met voorgevormde cup dus alle dames die daar behoefte aan hebben ik zou zeggen ff langs vroom en dreesman wandelen ... volgens mij waren ze van het eigenmerk van v&d en rond de 20 eurol... je kan deze ook tijdens zwangerschap dragen natuurlijk niet alleen met voeden .. verder zijn ze tot en met maat D of E verkrijgbaar
Hier na 12 weken zwangerschap twee Anita meegroeibh's gekocht. Was al van cup D naar F gegaan, zit prima wel met beugel want zonder beugel kan ik echt niet. Ik vindt het wel een mooie bh alleen de bandjes zijn wel wat dik.
Ik heb gisteren toevallig bij de Prenatal een voedingsbh gekocht. Deze waren net binnen en ze hadden al hele goede berichten erover gehad. Ik werd namelijk GEK van die beugelbh's. Ging helemaal knellen..niet fijn gewoon. Heb er nu één die wel voorgevormd is, maar geen beugels..jeetje wat een verademing. En handig voor het voeden over een aantal weken... Ze waren ook niet duur vond ik, 20 euro.