Brood eten

Discussie in 'Voeding' gestart door ladydd, 11 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladydd

ladydd Bekend lid

23 dec 2012
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,
    Mijn vraag is hoeveel melk geven jullie je kleine bij 1 boterham of twee boterhammen.
    Mijn dochtertje eet soms 1 maar soms ook 2 boterhammen
    Hebben jullie een max 1 boterham en meer niet en dan standaard ml fles opvolg.

Wat ik nu geef is als volgt
    bij 1 boterham 150+5 opvolg
    bij 1,5/2 boterham 120+4 opvolg.

Hoe geven jullie de melk nog gewoon uit fles achter het brood aan of tussen het brood door .. als ze in de kinderstoel zit kan ze zelf de fles nog niet hoog genoeg krijgen om er uit te drinken .. hoe doen jullie dat.

En wanneer begin je s'ochtend met een boterham geven ?

mijn dochtertje is 8 maand

2. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Op die leeftijd gaf ik meestal melk ná het brood...
    Ik bood meestal gewoon 180/6 aan en dan kon ze zelf bepalen hoeveel er van op ging. Soms maar een paar slokken en soms hele fles!

3. Liesje92

Liesje92 Niet meer actief

Het is niet nodig om een maximum te verbinden aan boterhammen. Dit omdat het gezond eten is, dus ze kunnen beter iets meer brood eten en minder van het tussendoortje. Ik weet eerlijk gezegd niet meer hoeveel onze dochter dronk bij het brood. Ik denk gewoon 180 met 6 schepjes. Onze dochter is nu bijna 14 maanden en die is gek op pap. Dus zij eet gewoon pap s ochtends. Dit moet natuurlijk niet: je kan ipv pap ook gewoon brood geven dat maakt voor de rest niet uit. Succes :)

4. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Mijn zoontje eet nu een halve boterham met boter en krijgt daarna een fles 180/6. Hij wil wel meer eten maar hij is dan vaak alweer te moe en valt bij de fles in slaap.

5. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Hier bood ik 180/6 aan. Soms ging hiij na twee boterhammen nog op ennsoms maar half na 1 boterham. Geen pijl op te trekken dus.

Deel Deze Pagina