MK en wanneer is het weer veilig....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tineke, 11 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tineke

Tineke Actief lid

10 nov 2006
    269
    0
    0
    Hai,

Even een vraagje. Ik ben maandag 5 november gecurreteerd.
    Gyno zegt de eerste twee a drie weken zal je bloeden. In die tijd mag je niet vrijen, niet in bad en ook niet zwemmen. 1 december weer na de gyno. :oops: misschien wat persoonlijk
    Alleen heb ik maar twee dagen gebloed en nu nog alleen maar wat bruin spul. Weten jullie waneer je weer mag vrijen zonder risisco op infectie? Of wat zijn jullie ervaringen hiermee? :(

Groetjes,
    Tineke

2. Niet meer actief

hoi tineke

ten eerste veel sterkte na de mk

en ik zou wachten tot je gewoon geen afscheiding meer hebt dus ook geen bruin meer. gewoon voor de zekerheid. ik heb ook gewacht tot ik 1 dag geen afscheiding meer had.

3. Tineke

Tineke Actief lid

10 nov 2006
    269
    0
    0
    Hai Babyblues,

Dank je voor je reactie. Ik zal nog zeker wel wachten tot het gestopt is. Alleen vrijdag gaan we een weekendje naar Duitsland om even bij te komen. En dan zo het toch wel leuk zijn. Misschien is er een kans dat het snel stopt? :(: We gaan naar een Welness hotel, dit was allemaal al afsesproken. Ik zal ook niet durven zwemmen, misschien toch maar de verpleegkundige eind van de week opbellen. Teveel onzekerheden in mezelf om rationeel te kunnen denken. Wordt ermoe van.
    Groetjes,
    Tineke

4. Niet meer actief

hoi tineke

denk dat heel heel verstandig is om voor de zekerheid de verpleegkundige ff te bellen dan heb je iets meer duidelijkheid.
    en of het snel stopt durf ik je niet te zeggen. ik kreeg na de curretage een onsteking (3 dagen er na) en ik vloeide dus iets langer. als je leest op het topic mk zal je zien dat het heel erg verschilt per persoon van 3 dagen tot 2 weken.

ik wens je in elk geval veel plezier met je weekendje weg en hoop dat je dan toch lekker kan klussen :)

5. Roze78

Roze78 Actief lid

5 jul 2006
    352
    0
    0
    Hoi Tineke,

Allereerst heel veel sterkte met je verlies. Ik ben zelf ook gecurreteerd op 12 oktober. Volgens het ziekenhuis moest ik twee weken wachten met sex. Niet in bad enzo moest ik zes weken volhouden. Ik was ook al heel snel gestopt met bloeden, maar ik heb wel de twee weken afgewacht. Vandaag ben ik voor het eerst ongesteld geworden. Gelukkig is dit een mooie cyclus geweest, 30 dagen. Normaal heb ik 28, maar ik ben hier blij mee. Nu kan ik weer verder en weet ik een beetje waar ik aan toe ben. Ik hoop dat jouw cyclus ook weer lekker op gang komt. Sterkte.

6. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

5 mei 2006
    1.125
    0
    0
    noord holland
    als eerste heel veel sterkte toe gewenst
    ik zou zekerwachten de eerste 2 weken
    ik moest wachten tot ik een eerste cyclus had gekregen
    maar ik vond dat ook niet erg was er zo kapot van dat ik 2 tot 3 maanden rust voor mezelf heb in gelast

maar je kan het altijd vragen aan gyn of vk

heel veel succes

gr maria

7. Tineke

Tineke Actief lid

10 nov 2006
    269
    0
    0
    Dank je wel voor jullie reacties.

Weet je wat het rare is, ik ben er kapot van. Alleen ik had na drie dagen al zin om te klussen. Ik voel me daar ook schuldig over. Net of mijn lichaam en mijn hoofd niet meer bij elkaar passen. Zo stom.

Groetjes,
    Tineke

8. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    Hoi Tineke,

Meid je moet je nergens schuldig over voelen hoor!
    Je moet doen wat je voelt. Heb je zin? dan moet je klussen.
    Maar neem er wel voor je zelf de tijd voor.
    Veel sterkte met dit verlies.
    *knuffel*

9. Tineke

Tineke Actief lid

10 nov 2006
    269
    0
    0
    Tahnx voor de reacties

Joepie ik heb geklust. :oops: :D met condoom maar zonder Pijn. Helemaal opgelucht.
    Duitsland hier kom ik. Heerlijk een weekendje weg. Even lekker uitrusten.

Liefs,Tineke

10. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Tineke, ik ben vorig jaar gecuretteerd geweest en na 1 dag stopte het bloeden al. Na een week vertrokken wij op reis naar Spanje, en ik heb dus ook ff de dokter opgebeld om te vragen of ik mocht klussen en zwemmen nu het vloeien gestopt was en het was volgens haar geen probleem.

Liefs
    Kirby

11. Tineke

Tineke Actief lid

10 nov 2006
    269
    0
    0
    Hai Kirby,

Dank je. Fijn om te horen. Ik ga morgen gelijk de verpleegkundigen bellen. Het zou fijn zijn om te mogen zwemmen en sauna etc.
    :D

Liefs,
    Tineke

Deel Deze Pagina