pff vandaag is er zo eentje .. ik vertrok vanmorgen met goeie moed naar men werk (ben sinds 2 weken daar begonnen) en krijg ik meteen de boodschap dat ik ontslagen ben , zo poef paf ineens.. ik zou niet in het team passen volgens hun (wat ik zever vind), maar ik denk eerder dat het komt omdat ik laten vallen heb tegen men collega/bazin (die zelf 2 kleine kindjes heeft dan nog) dat we proberen zwanger te geraken . Misschien had ik er beter niks over gezegd. Ze zeiden dat het interimbureau al ingelicht was en dat ik er meteen langskon om ergens anders te gaan solliciteren, nou kan je wel zeggen dat ik er nu helemaal geen zin in heb .. Blijf mooi lekker thuis vandaag, was en de plas doen, nu kunne ze ff men rug op. ziezo, dat moest er ff uit :-& ale: #-o
Nou jaa wat raar zeg! als ze je dan gister aan het einde van je werkdag hadden ingelicht dan had je ook niet vroeg je bed uit gehoeven vandaag. Je kan beter niks zeggen tegen je werkgever over je evt. kinderwens dat gaat hun niks aan vindt ik en ze mogen er ook niet naar vragen.
Jee dat is echt balen....En wat jammer dat het zo'n manier moet gaan dan he....En ik zou bij een volgende baas ook zeker je zwanger-word plannen nog even voor je houden, in ieder geval totdat je jezelf bewezen hebt en door je proeftijd heen bent. Sterkte vandaag, lekker genieten van he tpaasweekend en daarna weer met goede moed solliciteren! Succes.
dat je een kinderwens heb moet je pas zeggen zodra je bv een vast contract hebt maar niet als ie er net werkt, zoiets moet je ook nooit op sollicitaties zeggen.... Maar wel balen voor je dat ze dat zo ineens zeggen ... jeetje sterkte meis ..
ja vind ik ook. als het niet goed was of als ik teveel zware fouten maakte ok dan zou ik het wel snappen, maar dan mochten ze er me wel eerst op wijzen bvb en dan ook idd s'avonds zeggen van sorry het gaat niet. Ipv me eerst op opleiding te sturen en 's morgensvroeg nog naar daar laten rijden enzo. Vandaag gingen ze wel gewoon doorbetalen dus dat is dan ook weer iets. Mja ik had er verder geen erg in om er over te praten aangezien zij ook over haar kindjes praatte, heb hun nochtans ook gezegd dat het niet van een leien dakje ging lopen ivm de problemen van men vriend.. tja ik vertrouw altijd op mensen, denk nooit aan de dingen die ze tegen me kunnen gebruiken, das dan ook weer een lesje geleerd