volgende week vrijdag willen manlief en k een dagje shoppen.komen uit buurt van apeldoorn en manlief stelde haarlem.voor voor is dit leuk om te shoppen?leuke kinder en baby kledingzaken en natuurlijk voor ons zelf?
mwa, verder als de prenatal en hema kom ik zelf niet echt voor babykleding. Er is nog wel een andere zaak in de grote houtstraat, okaidi heet dat ofzo iets. Is een leuke zaak maar walgelijk duur voor kinderkleding Ik woon dus zelf in Haarlem en echt "shoppen" kun je er niet in mijn optiek. Veel verder dan kleding en schoenen winkels kom je niet. Er zijn ook wel tweedehands kinderkleding winkeltjes maar die zitten buiten het centrum, bedenk ik me net.
Ik kom uit Noord Holland en ik ga meestal shoppen in Alkmaar. Leuke stad en de winkelstraten zijn autovrij! Ook erg prettig. Ik denk dat qua winkelaanbod elke stad toch wel ongeveer het zelfde is. En als het weer niet meewerkt is Amstelveen wel wat, daar hebben ze een megagroot overdekt winkelcentrum. Groetjes!
Ja, in een paar zijstraatjes suer leuke tweedehandskinderkleding zaken. En voor mama heb je pbien bleue (geloof ik) aan de groenmarkt, in een van die huisjes die aan de kerk zitten. Geweldige sieraden.
Haarlem is leuk, zelfs een paar keer de beste winkelstad van NL geweest, maar als je ook voor kinderkleding gaat kijken zou ik er niet heen gaan. Dan zou ik voor Alkmaar kiezen. Veel keuze voor kids: o.a. Zara, WE fashion, Kixx (outlet), Hatshoe, Prenanal, girls&boys (vanaf mt 110 geloof ik), Lief! Lifestyle, H&M, Oililly, Villa Kids, Benneton en in de zijstraatjes zit ook genoeg. Voor jezelf zitten er iig alle standaard kledingwinkels en een heleboel leuke boutiekjes Veel plezier! PS: Bataviastad misschien?
bataviastad gaan we 1 keer per jaar heen na sinterklaasviering mans werk en we vinden het beide echt niks
Niet om lullig te zijn maar Oililly zit al een aantal jaar niet meer in Alkmaar, nergens meer trouwens zijn al een tijdje failliet. Verder is Alkmaar heel leuk winkelen.