Tips redelijk dure aankoop mp

Discussion in 'De lounge' started by Mama322, Feb 9, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mama322

Mama322 Actief lid

Aug 29, 2011
    384
    0
    0
    Hey mp ervaringsdeskundigen!!

Ik heb ergens op geboden via mp en de verkoper gaat accoord met mijn bod. Nu is ophalen bijna geen optie omdat het 180 km heen en 180 km terug is.
    De verkoper kan en wil het ook wel verzenden maar hoe doe ik dit op de meest veilige manier... Zodat ik niet betaal en vervolgens niets ontvang!

Het gaat overigens om een bedrag van 100 euro.

2. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Voor dat bedrag zou ik zelf nooit iets op laten sturen. Ik lees teveel verhalen van mensen die zijn opgelicht.

Ik zou het niet doen.

3. Magne

Magne Actief lid

Feb 9, 2012
    316
    0
    0
    Het oosten des lands
    Nee, ik zou dat ook laten.. Bij grote bedragen kies ik er voor om het op te halen, want inderdaad, er wordt nogal wat opgelicht!

4. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

ja ik heb nou ook weeeeeeer iemand schoentjes voor 11,75 ben dr zoooo ziek van, en gewoon niet terug reageren he!!!!
    het ging om witte MAG schoentjes mt 25...

ik zou het niet meer doen...of het nou een hoog of laag bedrag is, het blijft zuur als iemand zn beloftes niet na komt..
    zo jammer he!!!

5. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Zelf zou ik dat niet doen. Dingen van hoge waarde haal ik liever zelf op. Ik weet niet om wat voor product het gaat maar je weet nooit in welke staat het is. Verkopers willen dat je het vooraf betaald en dan moet je er maar op vertrouwen dat het ook echt verzonden wordt en dat de staat goed is. Ik zou het sowieso verzekerd laten verzenden, dit kost een paar euro extra maar raakt het zoek, is het verzekerd.

6. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

Jul 14, 2009
    2,774
    0
    0
    Kun je het niet onder rembours laten verzenden,dan betaal je aan de postbode,dat is wel zo veilig.

Ik heb tot nu toe,met kleine bedragen,alleen nog maar goede ervaringen gehad,niet iedereen is verkeerd.

7. Mama322

Mama322 Actief lid

Aug 29, 2011
    384
    0
    0
    vervelend is dat he...dat je mensen gewoon niet meer durft te vertrouwen... Rembours is misschien wel een optie. Dat is maar 8 euro duurder dan verzenden op de normale manier.

had erop geboden maar had nooit verwacht dat hij accoord zou gaan met mijn bod...

8. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

via paypal betalen, is erg veilig, krijg je het product niet, krijg je je geld terug, mp adverteerd ook veilig betalen doe het via paypal

9. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Ik ken dus iemand die op die manier heeeeeel veel mensen heeft opgelicht. Stopte een baksteen of andere bende in een doos. :(

10. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

Jan 1, 2011
    2,126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Ik zou het niet doen. Is mij een te groot bedrag en tegenwoordig hoor je zovaak dat mensen opgelicht worden

11. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Als je nooit had gedacht dat ze accoord zouden gaan....is het dan niet te mooi om waar te zijn?

12. Mama322

Mama322 Actief lid

Aug 29, 2011
    384
    0
    0
    ohh lees idd net dat je dan pas mag kijken wat erin zit als je het pakket geaccepteerd en betaald hebt... Hmmm ook niet echt veilig dus...

Voor paypal moet de verkoper dan ook een paypal rekening hebben?

13. Mama322

Mama322 Actief lid

Aug 29, 2011
    384
    0
    0
    nou ja tis nou ook niet zo dat het een heel onredelijk bod is. Zie bij de advertentie wel staan dat hij/zij betaling via paypal accepteerd...

14. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

dan hebben zij dus ook een paypal rekenig, maar wat raar dat je pas in de doos mag kijken als je het betaald hebt, heel vreemd, zou ik niet aan beginnen

15. tulip

tulip Niet meer actief

ik dacht ook meteen, is het niet te mooi om waar te zijn als de verkoper akkoord gaat, waar gaat het om dan??

Ik zou het eerlijk gezegd niet laten opsturen, lees te veel slechte dingen de laatste tijd. Heb je geen familie/kenissen in de buurt die het kunnen halen, vrienden via via ofzo??

16. Yummy

Yummy Fanatiek lid

Jan 7, 2011
    4,571
    8
    38
    Brabant
    Gewoon ophalen.

En mensen die akkoord gaan met een lager bod zijn niet meteen oplichters hoor! Wij hebben ook al zo vaak een laag bod meteen geaccepteerd omdat we er gewoon vanaf wilden. Niets mis mee, niet iedereen hoeft perse het hoogst haalbare te hebben ;)

17. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,423
    36,291
    113
    Ik zou het betalen via paypal. Kijk eens op marktplaats naar die regels en dan zou je toch het redelijk veilig moeten kunnen regelen.

18. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Misschien is er wel een zp'er die er heel dichtbij woont en het voor je wilt ophalen?

19. Skatje

Skatje VIP lid

Dec 10, 2008
    9,026
    165
    63
    Female
    Gastouder
    Arnhem
    Is er niemand van zp die in de buurt woont en het wil ophalen en opsturen? ;) 'Wij' zijn in ieder geval wél betrouwbaar haha!

20. Skatje

Skatje VIP lid

Dec 10, 2008
    9,026
    165
    63
    Female
    Gastouder
    Arnhem
    Oh die had ik niet gelezen haha

Share This Page