Ik zit in de organisatie van de PV en nu zijn we op zoek naar een leuk uitje voor in de lente. Het is dan al langer licht dus een buitenactiviteit kan ook. Het is voor personeel en partner.. Zit te denken aan kleiduifschieten ofzo... Wat is leuk en een avondvullend programma?
Hier in de buurt kan je paintballen, of met een huifkar een rondje maken, savonds kan je dan een soort diner hebben met amusument en daarop volgend een dansje wagen op de dansvloer... Maar welke buurt zoek je..
Iets heel anders, maar een Walking Dinner? Heb ik gedaan met bedrijf van manlief in Antwerpen, maar kan in behoorlijk wat steden. Je loopt zeg maar van het ene restaurant naar het andere, voorgerecht in restaurant 1, dan lopen naar het volgend restaurant (met rondleiding / gids) voor het hoofdgerecht en daarna naar een ander restaurant voor het nagerecht. Je hebt veel bedrijven die dit organiseren, dit is er 1 in Amsterdam: Walking Dinner Tour Amsterdam Restaurant Rondleiding en Kroegentochten Amsterdam Groetjes jopa
wij zijn vorig jaar naar best geweest ,aquabest geloof ik was heel leuk , hebben allerlei spellen moeten doen in het kader van teambuilding , en daarna hebben we (wel binnen ivm de regen) n bbq gehad met alles erop en eraan
Leuk ideeën al gegeven, ik heb er ook nog wel een paar, maar eerst zou ik willen weten wat het budget is. Mag ook PB als je dat niet openbaar wil plaatsen. Groetjes Suzanne
In het midden van het land: Bedrijfsuitje bij Holland Evenementen Groep - Nummer #1 bedrijfsuitje van Nederland! Verder zijn Moord-dinners ook erg leuk. (je speelt een soort Cluedo tijdens het diner)
Ik heb vorig jaar een bedrijfsuitje georganiseerd uit eten (3 gangen) en dan het spel ' ik hou van Holland" maar dan niet het bordspelletje voor thuis, hier kwam echt een quizmaster (Linda ) en je moet dan echt de spelletjes spelen. Toren van Pisa, liedjes afmaken, namen raden enz. Echt heel erg leuk! En die spellen doe je dan tussen het eten door. Wij hadden 3 groepen die tegen elkaar speelden. Maar als je echt iets voor buiten wilt, ik heb ook een keer een golfclinic georganiseerd met aansluitend lekker eten met z'n alle (indische rijsttafel, gewoon in buffetvorm) Het was die dag super mooi weer, en dan lekker buiten heerlijk! Was echt top!