Surprise creaties van de kinderen.

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Debaky, 3 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

Hij had een hele leuke avond gehad! Grappig genoeg had zijn baas hém getrokken (1x raden wie dat cadeau gekocht en verpakt heefft, met gedicht?....Juist, zijn bazin :roflmao:) En ze was heel blij met haar cadeautjes. maar heeft de chocolade doorgegeven aan man en zoon, wat ik al verwachtte.

Missie geslaagd dus!

Luuz, Adje en Debaky vinden dit leuk.
  2. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ah super! Daar doen we het voor toch :D

mamabri vindt dit leuk.
  3. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.336
    10.295
    113
    Ik zie weinig verschil met kinderen die met hulp van een winkel zelf het in elkaar zetten of dat ouders helpen.
    Als de kinderen blij zijn met het resultaat is het toch goed en ze hebben het zelf gedaan.

4. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Mijn zoon kwam gisteren helemaal trots en met grote blijde glimlach binnen.

Hij zei '' Mama, mijn hart gaat echt zo tekeer van blijdschap, T had gezegd dat dit de mooiste Surpise was die hij tot nu toe ooit heeft gehad, ik ben echt heel blij mama ''

Zo leuk om te horen :D

owly, dina88 en Adje vinden dit leuk.
  5. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.275
    25.746
    113
    Aah wat schattig!

Debaky vindt dit leuk.
  6. Blink

Blink Actief lid

14 jan 2007
    259
    16
    18
    Mijn zoon heeft een voetbal gemaakt van plastic bekertjes. Wat een klus naar hoed gelukt en zo zijn best gedaan. Blij naar school. Alleen zo jammer dat hij zwaar teleurgesteld thuis kwam met zijn surprise. Een doos beplakt met wit a4 papier en daarop geschreven met zwarte stift ps4. Nou werkelijk. Dat niet iedereen goed kan knutselen ok, maar dit is voor gr 7/8 toch wel triest. Hij was zo sneu.

7. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.336
    10.295
    113
    Ach wat sneu!! Ook erg jammer dat de ouders daar niet mee bemoeit hebben!
    Hopelijk zei juf er wel wat van. Je zoon had een leuke traktatie! ! Goed gedaan!

Deel Deze Pagina