Surprise party

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door Lavendel89, 17 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Mijn schoonzusje is morgen jarig. We gaan een giga muziek box voor de deur zetten met kado, een bos bloemen en een verjaardagstaart en dan op afstand heel hard verjaardagsmuziek aanzetten zodat ze zich rot schrikt op de bank en gaat kijken wat er gebeurt. En zwaaien en zingen en we gaan met hele gezin met feestmutsjes op zetten. En hopelijk krijgen we dan een stukje van die taart :p

2. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.243
    11.824
    113
    Leuke verrassing! Ben benieuwd hoe ze gaat reageren.

3. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Super leuk!:)

4. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.502
    8.424
    113
    Dat is nog een eens een leuke verrassing!
    Maar dat is ook echt spontaan en niet vooraf geregisseerd door je zwager/broer :D

5. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.314
    10.281
    113
    Ik zou zeggen volgend jaar weer een jaar, met 35 hebben we echt niks speciaals gedaan.

Zoontje was jarig en hebben we met zijn 3en gevierd. Lekker samen taart gebakken en opgegeten, hij mocht kiezen wat we gingen eten, cadeau. Onze ouders en schoonbroer/schoonzus hadden een cadeautje gestuurd.

Misschien over een paar weken dat we wel weer elkaar zien en dan eten we wel een taart en beslist hij nog een keer wat we eten.

Mijn verjaardag komt er ook bijna aan maar dan is de situatie nog echt niet veranderd. Vieren we het met zijn 3en en klaar.

Zo langs rijden en cadeau droppen is niet mijn ding dat voelt niet goed. Voor een kind kan net.

Ben ook meer van feestjes die klein zijn dus misschien heb je zo al niks aan mijn mening:roflmao:

WinterBird vindt dit leuk.
  6. Lavendel89

Lavendel89 Niet meer actief

Bedankt voor alle reacties, zitten zeker bruikbare ideeen tussen! Ik ga er nog eens verder over denken...

7. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

5 feb 2014
    3.992
    2.283
    113
    Noord-Brabant
    Ik denk het niet.. eigenlijk nog helemaal niet bij nagedacht. Grote kans dat we dan een groot feest geven ter ere van onze 12.5 jaar samen zijn en onze dan 36e verjaardag.
    Wij zijn niet getrouwd overigens. Maar dan hebben we 12.5 jaar "verkering". :rolleyes:

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  8. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.027
    14.683
    113
    Vrouw
    Wij hebben inmiddels al 2 verjaardagen in de familie gehad. 2 broers/zwagers van ons. Wij hebben een appje gestuurd:oops::D
    Bij broers/zussen doen wij sowieso niet aan cadeautjes. Voor iedereen is er best wat reistijd, dus benzinegeld. We vinden het gezelliger/belangrijker om iedereen bij elkaar te hebben, dan dat we een cadeautje krijgen. Het werd op d n duur bij gebrek aan inspiratie een envelopje met inhoud of het zoveelste flesje badschuim of bier pakket. Toen hebben we afgesproken om niks meer te geven, maar gewoon gezellig langs te komen.

Voor nu.... Ik denk dat ik hem dan gewoon skip. Als wij in de zomer onze verjaardag nog niet kunnen vieren? Dan slaan we hem ook gewoon over. Volgend jaar beter.

Zou ik naar een drive by party gaan? Ik denk het niet.

9. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.004
    3.665
    113
    Hier ben ik met m'n eigen verjaardag m'n hele fam afgegaan met taart. Alles op afstand en heb een super leuke verjaardag gehad.
    Was een rondje Nederland en even onderweg maar echt gezellig was het wel ook om na maanden ze weer te zien.

Syane en Lavendel89 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina