Hey! Ik heb een vraagje. Welke haargel gebruiken jullie voor je jongen(s)? Ik zoek er een die langer dan een of twee uurtjes blijft zitten. Mijn zoon heeft bovenop haar van 5cm ofzo en onderaan scheer ik het altijd vrij kort, tot iets boven de oren zeg maar. Dan wat gel erin en valt het haar een beetje naar opzij. Kapsel wat veel jongens hebben. Ik heb al verschillende soorten gel geprobeerd maar het blijft niet goed zitten. Iemand tips?
Taft. Eigenlijk gewoon omdat man die altijd gebruikt. Die heeft erg dik en vol haar, dus die gel blijft goed zitten. Goedkope gel niet.
Die goedkope gele gel of een spray van Wella in een rood flesje, die gebruikt hij vooral de laatste tijd.
Die goedkope gele hebben we een grote pot van maar die is dus heel snel uitgewerkt. Die van Wella werkt goed?
Gel van de Action, in zo'n pompje. En als ik wil dat 't de hele dag blijft zitten dan doe ik er nog haarspray overheen.
Kruidvat heeft een grijze gel maar kan even geen afbeelding vinden. Grote grijze fles met volgens mij een paars/groene tekst.. gevonden! Bekijk bijlage 740539 deze is ook fijn, ik kocht ze altijd bij de action want daar was hij veel goedkoper Bekijk bijlage 740538
jurassic world gel van de kruidvat was super fijn. Maar goed misschien niet voor elke leeftijd Nu kruidvat eigen merk robuust werkt mega goed maar is zo hard dat mijn zoon (8) het vreselijk vond. De guur vonden we beide niet aangenaam. Bleef ook hangen na het haren wassen. Nu hebben we sinds 2 dagen nivea gel. Dus nog even goed testen.
Ik heb voor mijn zoon de Carbon versie van die grijze fles van kruidvat. met een beetje water en goede klodder gel blijft het prima zitten.
Taft. Maar meer omdat mijn man dat heeft. En als mijn zoon net naar de kapper is geweest gebruikt hij een soort wax van de kapper.
Man gebruikt wax ipv gel, blijft heel de dag goed zitten. Redken rough paste, wel niet zo goedkoop maar komt superlang toe met de busje
Hier gebruik ik wax voor het haar van mijn zoontje.. vind ik veel fijner dan gel en blijft langer in model.
Deze, die gebruikte de kapper van mijn zoontje en omdat ik me ook steeds stoorde aan dat de gel het altijd snel begaf ben ik overgestapt naar deze wax. Hij ruikt ook nog eens naar kauwgom