Hier groep 5/6 en ik zei al in een eerdere post dat we totaal niet van knutselen houden ( zoon en ik) Maar het is gelukt! Volgens zoon( 8 jaar) hebben we nog nooit zoiets moois geknutseld en ik ben het met hem eens Het zou eigenlijk een eenhoorn moeten worden en we hadden al 2 dozen beplakt met gekleurd papier maar we hadden geen zin meer om te verzinnen hoe we de poten,hoorn en alles degelijk vast moeten maken Dus hebben we zelf iets bedacht. Budget is 8 euro en we hadden van het desbetreffende kind een heel net lijstje met omschrijving,kosten en winkel ( moest ook van school) dus lekker makkelijk. ( behalve dan dat ik in 2 verschillende actions in alle gaten en hoeken moest zoeken)
Ja, ik mag ze ook eindelijk showen, ze zijn gisteren ingeleverd op school. Het stadion heb ik met de jongste van 9 gemaakt, de oudste van 11 heeft het politiebureau gemaakt, met een beetje hulp van mij. En het pannenkoekenhuis heb ik gemaakt samen met het vriendinnetje van de oudste.
Dit is de Switch geworden van mijn zoon, hij was ook zo trots! Hij maakte een klein 'foutje' door zijn lite en de gewone te mengen, die knoppen zijn anders en dat hadden we niet door, maar hij is er niet minder leuk van geworden in de base zitten wat chocolade munten en het cadeau zit in de Switch. En nu had hij vooral spanning over wat hij terug krijgt haha. Ik moest nog foto's maken en kwam er telkens niet van, dus vanochtend nog gauw gedaan hij lijkt scheef maar dat waren mijn gehaaste fotokunsten