Surprise topic

Discussie in 'De lounge' gestart door Gootje1988, 14 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.434
    8.282
    113
    @Saz667: Ik zou zelf dan geloof ik gewoon ergens anders wat kopen en de kaart bewaren voor een andere keer. Maar geen of dat dan mag...?
     
    GossipGirlxoxo en Syane vinden dit leuk.
  2. Catou

    Catou Fanatiek lid

    11 okt 2013
    3.441
    1.686
    113
    Ik snap het idee erachter wél na vorig jaar met het suprise fiasco en het zorgt ervoor dat iedereen zijn/haar best doet. Maar idd er zullen dan altijd moeders zijn die dan willen concurreren met andere ouders.
    En dat is niet leuk voor het kind dat het helemaal zelf doet en haar best doet. En het ene kind us nou eenmaal handiger dan het andere kind.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  3. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Hoe maak je in godsnaam een hoefijzer :roflmao: dan vind ik paard nog makkelijker!

    Zo dacht ik het ook te maken. Met A4 blaadjes plakken dan heb je een wit paard en dan nog een halter knutselen.

    Jeetje dat is wel sneu ja!
     
  4. Bailey07

    Bailey07 Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.165
    1.739
    113
    Oh heel blij met dit topic! Ben benieuwd, volgens mij moet zoon nog lootjes trekken. Ik hoop wel dat het niet te last minute gebeurd in ieder geval. Inderdaad om het feit dat er nog cadeautjes gekocht moeten worden.

    Vorig jaar kreeg ik een lootje waar enkel de naam op in was gevuld. De juf een berichtje gestuurd of zij dit asap wilde oppakken en zoon met het lootje even terug langs de juf gestuurd. Ondanks haar controle was dit er toch langs geglipt. Haha kan je helemaal niks mee ;).
     
    Gewooniemand en Gootje1988 vinden dit leuk.
  5. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.635
    3.008
    113
    Vrouw
    Ik heb vroeger een paard als surprise gehad van een jongen die ook nog eens smoorverliefd op mij was. Dus vast extra zijn best gedaan, maar was erg mooi geworden!


    Het was een paard van papier maché, en de staart was een pen met een veer eraan.

    En het hoofdstel was van een armbandje gemaakt. :D

    Zo kon het paard ook nog eens heel blijven. (Alleen dan zonder staart en hoofdstel)
     
    Maev, Gewooniemand en owly vinden dit leuk.
  6. Krulpeterselie

    Krulpeterselie Fanatiek lid

    27 apr 2015
    2.484
    1.090
    113
    Hier een meisje getrokken die van knutselen en patat en vissen houdt. Dat wordt dus een frietbakje maken denk ik.
     
  7. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Happy meal doosje maken
     
    Felice vindt dit leuk.
  8. olleke

    olleke Fanatiek lid

    8 mrt 2012
    4.577
    3.804
    113
    Doet me gelijk aan de luizenmoeder denken met dat prinsessenkasteel:p
     
  9. frums

    frums Bekend lid

    25 sep 2011
    629
    271
    63
    Hier krijgen ze een anoniem lootje... Er staan wel kadootje op, naar geen naam. Enkel een nummer, waarvan juf weet wie wie is. Er wordt een thema aangehangen, maar je maakt je surprise voor een onbekende.
    Deels om bovenstaande te voorkomen en deels om te voorkomen dat het voetballertje van de klas elk jaar weer een voetbal als surprise krijgt..
     
    NiVa0230, Gewooniemand, SAARC en 9 anderen vinden dit leuk.
  10. Felice

    Felice VIP lid

    22 apr 2009
    6.516
    7.317
    113
    Wauw, wat super!!
    En zo kun je je ook niet zo makkelijk verpraten als je het lootje van je beste vriend(in) hebt :D
     
    Gewooniemand en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  11. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.474
    3.153
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Google heeft ook veel tips he. En how-to's . Dus je hoeft het niet zelf te bedenken helemaal. Of je kind. Kijk welke je mooi en haalbaar vind. Niet te moeilijk, beter simpel en goed gelukt, dan ingewikkeld, maar wat totaal mislukt..
    Een paard hebben wij 2 jaar terug gemaakt... Of eigenlijk de oudste.. Vorig jaar had ze een hond met hondenhok (ze knutselt graag en veel met karton) - die was érg gaaf geworden. En ja, als ik dan bij de kringloop een harig matje vind- dan neem ik dat mee voor die 20 cent -zodat ze daarmee de rug van haar hond kan bekleden. - hij was voor haar beste vriendin en die heeft de suprise nog lang laten staan.

    Verder had de jongste (groep 6) een pokemon gemaakt. Polywag. Helemaal rond. Dus met een oude lekke voetbal en papiermache ;) en verf. Dat kon ze eigenlijk helemaal zelf, alleen het spiraal en de ogen heeft haar zus van 11 getekend/geschilderd. En ja, ik sta er natuurlijk wel bij als ze met papiermache aan het rommelen zijn!

    De oudste zit nu op de middelbare - die doen niets denk ik. De jongste trekt dinsdag weer lootjes... ik ben benieuwd. Ik denk dat vooral m'n oudste weer helpt- die kan mooier tekenen etc dan ik ;) .
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  12. Relax

    Relax Fanatiek lid

    26 sep 2009
    1.574
    1.775
    113
    Vrouw
    Mijn zoon heeft vorig jaar een paard gemaakt voor een paardenmeisje. We zijn totaal niet creatief, maar dit was goed te doen met mijn hulp.

    Aan de hand hiervan, maar bij ons was het paard zwart met ik geloof een geel zadel.
    https://www.ladylemonade.nl/surprise-paard-sinterklaas/amp/

    Wij mogen ook weer, volgende week lootjes trekken.
     
  13. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Dit vind ik echt super bedacht! Mijne had 2 jaar geleden verteld wie ze had aan een vriendin terwijl ik had gezegd dat ze haar mond moest houden. Nja dag later wist iedereen het en vond ze het niet meer leuk. Heb gezegd dat het een mooie les voor haar was en dat ze het zelf verpest had ondanks de waarschuwingen.
    Ze heeft er gelukkig van geleerd :cool:
     
  14. Catou

    Catou Fanatiek lid

    11 okt 2013
    3.441
    1.686
    113
    Ook leuk! Heb je ook niet het probleem van beste vrienden of vijanden die elkaar hebben.
    In zoons klas weet iedereen volgens mij al van elkaar wie ze hebben.
     
    Gootje1988 vindt dit leuk.
  15. Syane

    Syane VIP lid

    21 aug 2013
    11.397
    10.595
    113
    Dat is wel echt heel goed! Zouden ze overal moeten doen.
     
    Gootje1988 vindt dit leuk.
  16. Syane

    Syane VIP lid

    21 aug 2013
    11.397
    10.595
    113
    Nou lekker dan van de juf. Degenen die knutselen leuk vinden en het vaak doen hebben en dus al de lol van het maken en de kans op het winnen van het prijsje. Hier geen echte knutselaars en al helemaal geen rijmers... tsja... ik help dus wel. En het wordt altijd iets gemaakt van spul wat we al in huis hebben.
    Dit keer heeft zoon een grabbelton gemaakt. Met daarop allerlei stickers en teksten/logo’s van favoriete tv-programma’s van diegene. Ziet er echt leuk uit.
     
    Gewooniemand, GossipGirlxoxo en Gootje1988 vinden dit leuk.
  17. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.981
    1.799
    113
    Provincie Groningen
    Ik vind het echt afschuwelijk.
    Wij kunnen thuis allemaal echt niet knutselen, hebben er allemaal niks mee.
    We doen echt ons best, maar na uren knutselen ziet het er gewoon nog niet uit.
    Mensen zullen wel denken, die maken zich er makkelijk vanaf, maar wij doen er echt altijd veel moeite voor.
     
    Gewooniemand, GossipGirlxoxo en Gootje1988 vinden dit leuk.
  18. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Dat is toch helemaal niet leuk meer.... Vond het vroeger altijd zo leuk om de verassing te hebben wie wie had enzo.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  19. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Nou 2 jaar geleden hadden we een panda gemaakt van papier maché... Dat ding was groot en wat een werk. Resultaat was wel super. Vorig jaar waren we een beetje laks mja we zaten nog midden in een verhuizing en dan nog een suprise... Dus dit naar maken we het hopelijk een beetje goed weer.
     
  20. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.799
    8.664
    113
    Dat is wel heel lastig. Zeker voor een suprise zijn bepaalde winkels zoals een action heel handig. Nu moeten ze maar net hebben wat je zoekt voor dat bedrag
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina