Dit jaar nog geen surprise, wij mogen volgend jaar aan het werk. Ik hoop dat iedereen net zo'n leuke surprise terug krijgt Knap werk! Hopelijk melden jullie ook of je zoon/dochter blij was met wat ze kregen
Deze heeft mijn zoon dus gemaakt. Helaas kreeg mijn zoon alleen een gedichtje (met kadootje) terug. School had aangegeven dat je een surprise MOCHT maken. Het gedicht moest wel. Jammer dat dit zo wordt afgesproken. Je hebt altijd kinderen die dan alleen een gedichtje doen.
Wat zonde!! Raar dat de leraren dat zo hebben afgesproken. Ze kunnen zelf wel bedenken wie wel wat doet en wie niks doet. Maar goed je zoon heeft het wel gedaan en daar mag hij dan trots op zijn.
Als het op de basisschool zo was gegaan had ik er inderdaad iets van gezegd. Maar hij zit in de brugklas. Hij vond het wel jammer, maar zei dat hij in ieder geval wel zijn best heeft gedaan voor een ander. De ontvanger niet wist hoe hij het open moest maken dus toen sloeg hij er 1x heel hard met zijn vuist in. Dat vond hij wel moeilijk om te zien. AL DAT WERK INEENS WEG!
Tennisveld heeft zoon gemaakt. De ene tennisspeler bevat hoofd van zijn klasgenootje. Jongen had als lievelingsdier chihuahua, dus die zit ook naast het veld. Dochter had meisje dat van griezelboeken houdt getrokken. Zoon kreeg het konijn terug. Dochter een met papierbeplakte schoenendoos met een voetbalplaatje erop en wat papier erin. Denken dat het een knutseldoos moest voorstellen.
Griezelboek is erg gaaf geworden zeg! En slim en simpel tegelijk: gewoon een schoenendoos op z'n kant Tennisbaan ook erg leuk bedacht zo met die chihuahua naast de baan en het hoofd van het klasgenootje op de tennisspeler geplakt Het konijn is wel aardig (maar kan i.m.o. veel leuker en vooral kleurrijker) en dat andere kennelijk niet eens de moeite waard om op de foto te zetten Jammer! (dat het gekregene zo tegenviel qua uiterlijk) Maar als het maar een leuke dag was verder voor ze
Hier duurt het nog wel even voor we mee zullen doen, maar vind het een erg leuk topic om te bekijken Ik mis nog een heleboel foto's van de surprises die jullie kinderen gekregen hebben! Spam plz
Zoon heeft een surprise van starwars gekregen. Hij was er zeer blij mee! Surprise wat dochter heeft gekregen is een poes. Ze had bij inleveren vd surprises (dag van te voren) die van haar al gezien. In eerste instantie was ze wat teleurgesteld. Maar op de dag zelf was ze toch heel blij. Meisje wat haar surprise heeft gemaakt komt uit Syrië. Dochter vond het waardevoller dat het meisje het helemaal zelf heeft gemaakt en ze de kadootjes van haar lijstje had, dan een supergave surprise waar een ouder veel aan gedaan heeft. Dus hier 2 zeer tevreden kinderen!
Mijn zoontje kreeg een kartonnen doos met watjes en snoep erin... zo gaat het helaas vaak dat er bij ons op school enorme verschillen zijn van hoeveel energie kinderen (en ouders) in de surprise steken. Maar goed het is een wijze les voor mijn kind, dat het gaat om geven en moeite doen voor de ander... en niet alleen om krijgen. Hij heeft genoeg gekregen van ons dit weekend
Fantastisch, dat bellenblaaszwaard als zwaard En knap dat je dochter zo kon omdenken Ik vind de poes trouwens nog best leuk geworden ook al is ie vrij simpel