hoi hoi, we gaan dit jaar bij mijn schoonouders en schoonzusje sinterklaas/kerst in 1 vieren met surprise. nu moet ik een surprise maken voor mijn schoonvader maar heb geen idee wat ik kan maken. hij speelt trombone, is een hobby klusser, word opa in februari, verder gek op zwitserland. ik heb een puzzelbol gekocht voor hem, dat wilde hij graag, met de aarde erop. dus het kado is vrij groot van formaat.het zit gelukkig wel in een doos en is niet bol maar vierkant. kunnen jullie helpen? groetjes nien
dank jullie wel voor de tips. pfff ik vind dit toch lastiger dan ik dacht. ik ben helemaal niet creatief. als jullie nog meer weten, hoor ik het graag.
Zoek een grote doos bij de supermarkt en maak daar een babybedje van... Dan leg je de puzzel onderin, een babypop erop (of wat voor pop dan ook) en dan afdekken met een lakentje en een dekentje. Eventueel nog een speentje erbij en een knuffeltje en opa kan vast gaan oefenen... Eventueel kun je het lakentje en dekentje gewoon van papier maken, en het speentje en de knuffel ook...(Een plaatje van het internet af plukken) Het gaat om het idee... Zo klaar!
leuk idee bluesky even uitvogelen hoe ik dat het beste kan maken. ik ga morgen nog naar de stad om knutsel spulletjes te kopen en kom dan nog wel op een idee denk ik.