surprise

Discussion in 'De lounge' started by stampertje, Dec 18, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. stampertje

stampertje Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    3,086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik moet een surpriese maken maar ik weet niet wat ik heb ieder jaar best wel leuke surpriezes(vind ik zelf) Iedeen bewaard hem altijd. Heb onderandere gemaakt;
    een klein ketelpakje tot in de kleinste detais nagemaakt (van stof)
    een kerstbal gemaakt aan de voorkant plat en daarop voetballogo getekend stukje van een wc rol aan de bovenkant (van papier maché)
    schatkist met een rond deksel (van hout)
    Grote pennenset meer dan een meter vulpen met dop balpen potloot en gum in een etui (van pappier maché)

Maar dit jaar zijn mijn iedeen helemaal op kan iemand mij een idee geven? (Ik wil dit jaar niets doen met pappier maché)

2. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Misschien is het leuk om iets te maken naar de interesses van de persoon. Wat zijn bijv. de hobby's van de persoon waarvoor je hem maakt? Of de sport? Moeilijk te zeggen zo, om een idee te verzinnen...

3. stampertje

stampertje Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    3,086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Het is voor mijn moeder haar hobby's zijn op het naaimachine en borduurmachine dingen maken knutselen vind ze ook leuk sporten fietsen en wandelen heeft ze een hekel aan. Voor derest heeft ze niet echt hobby's ze krijgt trouwends garen en een kaasschaaf. Ze houd niet van mode computers enzo ja verder kan ik er niet veel over kwijt. Oowja ze is oppas moeder, overblijf moeder, handvaardighijd juf en pleegmoeder

4. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

Dec 29, 2008
    1,497
    0
    0
    noord-holland
    met gipsverband een kaas homp maken?

Je maakt dan eerst van een kartonnendoos t omhulsel, hierin kan je t cadeautje kwijt. Daarna bekleed je de doos met gipsverband,...even laten drogen en dan kan je het geel spuiten.

Volgens mij kan je gipsverband bij een drogist halen..of bij een hobby winkel. Ik weet het niet zeker meer sorry.. tijd geleden dat ik er mee gerommeld heb

Succes in iedergeval.

Share This Page