wie heeft ervaring met het maken van adresetiketten in word? ik heb al een overzicht van de adressen in excel staan, en nu blijf ik een beetje steken. Want hoe gaat het nu verder?
adresetiketten in word excel samenvoegen - Google zoeken hier staat vast wel iets tussen dat je kan gebruiken
Dit heeft mijn moeder 1x voor me ingesteld.....want snapte er ook niks van! Nu hoef ik maar een kleine handeling te doen en dat moet ie het doen!!
normaal ben ik wel handig, maar ik zit nu te puzzelen. ik zit in word, ben naar verzendlijsten en afdruk samenvoegen en etiketten gegaan. heb nu een tabelletje voor mijn neus met opties, ik moet het e.e.a. aan gegevens invoeren zoals welke soort etikketen, productnummer...alleen ik heb nog geen etiketten in huis. Dus denk dat ik nu niet verder kan. Moet ik eerst maar ff etiketten in huis halen. Ik dacht ik ga ze even uitprinten op gewoon a4 papier, even uitvogelen hoe het eruit komt te zien en of het naar wens is.
Ja je zal om etiketten moeten gaan en meestal staat de nr van de etiketten al standaard in je pc zodat je de afstanden niet meer moet instellen. en je adressen direct in het midden van je etiketten staan
Ik heb gewoon via word een tabel gemaakt. En daar mijn adressen ingezet... En die dan uitgeprint op adres sticker papier zeg maar.
nou ik ben een eind gekomen, nu snap ik er niets meer van. Ik heb etiketten van de action en bruna gekocht. Maar bij beide staat geen nummer op, dus moet ik zelf de formaatetc gegevens invoeren en dan loopt het spaak... grmph