Op de website van action staat uit suprise voorbeeld met "bouwtekening" van een ps4 controler met daarbij een lijstje met alle materialen die nodig zijn om deze surprise te maken (waarvan alles uiteraard daar te koop is). Ik zag veel van deze leuke Surprise ideeen op hun website staan dus voor mensen zonder inspiratie is dit zeker een tip!
Een auto van frituurvet? Je koopt een grote plastic speelgoedauto. Sloopt de binnenkant eruit. En dan vullen met LAUW frituurvet, laten afkoelen en dan de omhulsel eraf halen.
Dochter komt net thuis met getrokken lootje. Jongetje uit de klas met als hobby's: hockey, breakdance en voetbal. Daarnaast draag hij altijd een korte broek en heeft ie gel in zijn haar... Iemand idee voor een surprise (natuurlijk kom ik zelf ook wel op een voetbal of stick... maar is er nog iets anders te verzinnen....)
ik vond online een zwarte piet van papier mache.... in zo'n breakdance houding - maar dan moet je wel héél goed zijn !
https://www.google.nl/search?q=breakdance+surprise+sinterklaas&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiIoKSC2uDeAhWNM-wKHYQcAxYQ_AUIDigB&biw=1366&bih=626#imgrc=1mDt-LTrkkUcNM: eigenlijk deze.. maar dan zul je het zelf beter moeten doen - maar daarnaast stond deze zag ik nu ineens: https://www.google.nl/search?q=breakdance+surprise+sinterklaas&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiIoKSC2uDeAhWNM-wKHYQcAxYQ_AUIDigB&biw=1366&bih=626#imgrc=76WErCerbKohCM: het is wel een taart.. maar ach, misschien is het wel een idee...
Ja ik had die ook al gevonden. Ik noem het een uitdaging... maar of ik hem aan ga... Probleem is vaak dat ik samen met dochter er aan begin en uiteindelijk zit ik dan avonden te knutselen... pfffff Dacht ook aan een grote emmer met gel en daar het kado in?
Mijn zoon moet dus een suprise maken voor een bejaarde dame van 87 jaar. Dit doen ze in groep 7 en 8 op zijn school. Erg leuk natuurlijk om de oudere mensen blij te maken met een suprise en klein cadeautje maar wat moet je in godsnaam maken? Ik ben totaal niet creatief en heb dus 2 weken de tijd om wat in elkaar te flansen
bloembak met geraniums - of een dier.. - leuk idee trouwens hoor! Boot van sinterklaas kan ook altijd in dit soort gevallen. Of een mijter. Grote reep chocolade of een chocolade letter. Huisje van peperkoek (leuk om te maken, leuk om te geven!) .
Voor die oudjes zou ik lekker een old school surprise doen: het boek van sinterklaas, een stoomboot of een zwarte pietje.
ja, dat kan ik me voorstellen.. hier mag sowieso geen 'viezigheid' - maar anders zou een emmer 'slijm' als gel best leuk zijn .
Dit inderdaad... of een bloembak met geraniums - een mijter - peperkoekenhuisje - chocoladereep - paard van sinterklaas (zie google)
Ik heb het lootje nu gezien en mevrouw houdt van het spel Trinominos en van wandelen en hij moet het blijkbaar samen met een klasgenootje maken anders zijn er teveel suprises want groep 7/8 en 8 maken ook voor de oudjes. Leuk idee voor de ouderen maar dat samen doen wordt natuurlijk niks want zo kunnen ze niet doorgaan (of ik) omdat ze niet vaak samen zijn en we hebben nog 2 weken.
Misschien kunnen jullie de surprise van mijn zoon ook maken. Ik heb er zo'n verschrikkelijke hekel aan. GATVERDAMME. Zoon moet iets maken in t thema van Toystory dus ga die potatohead maken. Blegh