De oudste moest tot vorig jaar surprises maken, die is er nu vanaf. Komt de jongste gister binnen met een lootje.
Zeker doen, baal zo nu haha (alhoewel de andere 2 al 4 en 5 jaar naar deze school gaan en nooit surprises deden). Zelfs crea bea dochter wil niet helpen, want ook die heeft een hekel aan surprises. Ergste vind ik nog wel dat er altijd zo'n verschil in zit. Ene kind krijgt een op en top surprise (al dan niet met hulp) en de ander krijgt een schoenendoos met stroop. Vind er echt gewoon niks aan.
Aaahh jakkes nee dan is surprises maken ook niet leuk. Ik snap ook best dat niet iedereen op kan tegen de surprises van een creatief kind maar je weet vaak wel wie zijn best heeft gedaan.
Ze gaan ergens volgende week de namen trekken. Wel vast het verzoek om te denken over het cadeautje wat je op de lijst zet. Wat is bij jullie het budget? Welke gr zit je kind en wat zetten ze zelf op hun lijstje? Zoon 10 gr 8 zoekt nog inspiratie
Hier is het budget 5 euro. Zoon weet t niet, dus heb gezegd dat ie maar een action cadeaubon moet vragen.
Hier 8 euro. Hopelijk dit jaar geen meisje. Vorig jaar een meisje met een lijstje van 100.000 prulletjes van de action. Wat een zoektocht was dat. Mijn zoon van 10 vraagt meestal een pakje pokemonkaarten. Snoep mag helaas niet
Hier komt op het lijstje van zoon van 10 een letter van Tony Chocolonely melk. Meer kon hij ook niet bedenken.
Haha zoon wil nu juist een meisje, krijgt elke keer een jongen. Aangezien er veel minder meisjes in de winkel zit is de kans niet zo groot. Pokemon kaarten is wat lastig voor 5. Zal kijken of ze in de buurt nog beschikbaar zijn.
Of een combi. Zoon doet het meeste maar help wel. Meestal heeft hij ambitieuze plannen. Tot nu toe moest ik helpen met het lijmpistool. Dit jaar kan hij dat wel zelf.
Weet ik ook niet, dus ga nog wel even met hem samen wat bedenken. Dan kan hij in ieder geval wat opschrijven.
Ik heb er ook zo'n hekel aan. Dochter heeft een meisje die verschrikkelijke ikke leuk vind, dus zij gaat een minion maken. Andere dochter heeft een jongen en daar moeten we nog wat verzinnen. De oudste gaat met de handbal ook lootjes trekken en moet daar ook een surprise maken.
Hier trekken ze maandag pas lootjes. Dan heb je dus maar krap 2 weken om alles te regelen, dat vind ik als ouder nog het ergste in een toch al drukke periode
Hier de jongste in groep 7 zijn juf getrokken. Hij is zelf niet creatief maar de juf maakt altijd prachtige dingen en is zo lief dat ik haar wel een mooie surprise gun. Waarschijnlijk gaan we samen een olifant papier macheen. Hij houdt zelf ook erg van olifanten. Maar wel dillemma. Ze houdt ook van schaatsen en je kan veel simpeler een mooie schaats surprise maken. Wat te doen? In beide gevallen heeft hij echt mijn hulp nodig. Dochter zit in de eerste en gaan ook Sint vieren. Bij het cadeautje moet een surprise en/of een gedicht. Dus het is niet gezegd dat ze zelf een surprise terug krijgt. Zij gaat een vis papier macheen ve jongen die van vissen houdt. Maar wij gaan thuis vh eerst ook surprises v elkaar maken. Dochter en ik voor man en zoon en zij voor ons. Voor zoon maken we een Donald Duck en die is bijna af. En voor man gaan we een pipowagen vol leuke details maken. Er eigenlijk willen we voor hen samen ook nog een bootje maken voor een sintviering op 7 december.... Gelukkig vinden dochter en ik knutselen wel erg leuk.
Dat mag bij ons niet een cadeaubon. Dus het is dan bij jongens veel snoep, chocoladeletter en uitwisbare pennen
Een olifant op schaatsen Je kan het ook zo doen dat het geen mega surprise is. Buik maatje kleine ballon.