Super de Boer pakketzegels

Discussie in 'De lounge' gestart door -, 27 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hoi meiden,

wie spaart ze en heeft moeite z'n kaart vol te krijgen?

Liefs Nies

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nou wij moeten nog 1 zegel om de laatste kaart vol te krijgen...actie loopt toch tot 29 oktober of niet?

3. Niet meer actief

Ja klopt, je kunt tot 29 oktober sparen en tot 11 november je kaart inleveren ;)

4. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Heb al een kaart vol en ingeleverd.
    Heb nu weer ongeveer 14 nieuwe zegels nodig voor de nieuwe spaarkaart.

5. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ik deed samen met mamsie :) we hebben 2 dozen binnen gehaald , nah meer mijn mams hahaha die heeft meer zegeltjes geplakkerd dan ikkes :oops:

6. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    vind de super de boer veel te duur, soms zelf nog duurder dan ah..

7. Niet meer actief

Hoi ik heb er gewerkt ik ben op zo,n rot manier behandeld. Ik heb mijn ontslag moeten nemen. Ze hebben mijn collegea,s mij keer op keer zwart lopen makne tegenover de baas echt lullig. Das niet fijn. 1keer gaat dan nog maar niet steeds! Er zijn veel mensen zo behandeld daar het gaat alleen om de centen! je bent gewoon een nummertje. Fijne collega,s hoor.
    Ik was te langzaam daar begon het mee ik heb hiervoor 6 jaar bij de APpie gewerkt en nooit geen klachten daar over gehad. Sorry moest het even kwijt sorry Nies was jou topic. :oops: groeten jennie72

8. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik mis er nogwel 10 dus ik krijg hem nooit vol vrees ik.

9. Niet meer actief

Ik heb Fleur blij kunnen maken met 10 zegels...heb er nog 7 over, dus als ik nog iemand blij kan maken die nog geen boekje vol heeft kunnen krijgen...stuur maar ff pbtje!

Liefs Nies

10. lykel

lykel Actief lid

26 okt 2006
    337
    0
    0
    dordrecht
    het is mij ook niet gelukt om mijn kaart vol te krijgen mis er nog 2 dus die moet ik maandag maar even erbij gaan kopen. hopen dat ze ze hier ook gaan verkopen anders moet ik weer naar het winkelcentrum

11. chantal25

chantal25 Actief lid

8 okt 2006
    238
    0
    0
    gelderland
    ik had al een kaartje helemaal vol, je kan ze nu ook kopen voor 1 euro bij de super, wel handig voor als je er nog een paar moet, maar niet zoveel boodschappen nodig hebt.

groetjes mama van channa.

12. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Nies is een schat

Deel Deze Pagina