Surprises!

Discussie in 'De lounge' gestart door ShampooL, 3 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

#1 ShampooL, 3 nov 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 nov 2013
    Dit is geen topic over: rasisme, de afschaffing van het sinterklaasfeest, religie en andere onderwerpen die niet van toepassing zijn op het maken van surprises.

Wij (het gezin waar ik uit kom + aanhang) maken elk jaar surprises voor elkaar.

Ik heb wederom mijn schoonzusje getrokken. Haar hobby's zijn oa taarten maken.

Ik ben van plan een oven te maken met daarin een taart.
    Ze wilt graag sokken van het merk Happy Socks. (Die krengen kosten 8 euro per paar. Insane!) Hier wil ik dan 2 paar van kopen en deze wil ik dan in de taart doen.
    Ik ga vooral aan de slag met karton en verf.

Maken jullie surprises?

Ik ben benieuwd wat jullie aan het maken zijn of wat jullie ideeën zijn om te maken :D

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Wij doen er niet meer aan, maar wat een leuk idee! Foto als het af is? :D

3. ShampooL

Als ik trots ben op het resultaat, natuurlijk :D haha

4. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Ik wou dat wij surprises deden in plaats van het verplichte gedicht, daar ben ik zo slecht in. Vind het veel leuker om wat te maken. Maar jouw'n idee is hartstikke leuk.
    Ik heb vroeger al eens voor iemand die parfum verzamelde een parfumfles gemaakt. Iemand die met rijbewijs bezig was een auto gemaakt.

5. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Wij doen elk jaar nog surprises.
    De enige verplichting is een gedicht en/of surprise :).

Hier een keer een laptop gemaakt, paard en wagen, piniata paard.

Dit jaar maak ik geen surprise. Wij komen 5dec terug van vakantie en vieren het 6dec :).

6. Joycey

Joycey Niet meer actief

Wij hebben gisteren ook weer lootjes getrokken. Mijn vriend heeft elk jaar zijn zus. Altijd - dat is zo vreemd. Dat heeft hij dus al zo'n acht jaar ofzo... Maar goed, ik neem hier de surprises onder mijn hoede want VL vind er niks aan (en hij doet dan andere dingen - onderlinge afspraak).

Voor haar wil ik dit jaar een niet-zo-lieve-surprise maken, omdat ze achter mijn rug om iets l*lligs heeft gezegd over ons als gezin en vervolgens spoorloos verdwijnt zodat we haar er niet op aan kunnen spreken. Dus wij gaan waarschijnlijk haar cadeautje invriezen in een groot blok ijs. Succes ermee :cool:

Ik heb mijn schoonvader; en moet nog even nadenken wat ik voor hem ga maken. Daar zat ik toevallig net naar te googelen.

7. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Ja, wij doen het nu ook voor het 4e jaar met mijn schoonfamilie, leuk. Er was vorig jaar ook een topic waar iedereen foto's kon plaatsen.
    Tot nu toe heb ik een schatkist, een beertender en vorig jaar van papier maché een wildzwijn die een jager had gevangen voor mijn schoonvader (boswachter en jager)
    Sinds vorig jaar doe ik het via lootjestrekken.nl zo kan je als organisator ook uitsluitingen invullen en voorkom je dat je dezelfde persoon heb als het jaar ervoor...

8. ShampooL

Wij doen het ook via Lootjestrekken.nl. Mijn vriend en ik wonen in een 1 kamerappartement, dus wij trekken niet elkaar. Mijn 15 jarige zusje wil absoluut niet mijn 13 jarige broertje trekken en andersom (stelletje pubers) Dus die hebben ook elkaar niet getrokken.

Mijn vriend heeft trouwens mijn 13-jarige broertje. Ik ben benieuwd wat hij gaat maken, hehe. (Mijn vriend is Frans, dit jaar is zijn tweede Sinterklaas :D )

9. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Haha okay, dan wacht ik in spanning af :p:D

10. Joycey

Joycey Niet meer actief

Handig! Wij hebben nog minderjarige gelovigen rond huppelen, dus wij deden het onopvallend met papiertjes in een bakje - waardoor ik dus vanochtend wakker werd met 2 prikkende lootjes in mijn bh. Via een site is het dus wel een stuk handiger, hahahaha.

11. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Ja is echt handig, ik heb zo ook mensen binnen een gezinnen uitgesloten. Ik kan bijv. ook niet vl of de kids trekken. Wij doen elk jaar de kids namelijk wel helpen met cadeaus halen e.d. in teams van 2. Dit jaar help ik bijv de jongste weer.
    En zo gaat het idd ook helemaal buiten onze jongste neefjes om, die merken helemaal niks van. De surprises zelf komen ook pas te voorschijn zodra hun naar bed gaan.

12. Joycey

Joycey Niet meer actief

Dat is ook wel slim ja! Hier komt Zwarte Piet alles in één keer brengen waarop de achtjarige verleden jaar bijna begon te huilen omdat zij geen knutselwerk had (de 100 cadeautjes waren veel minder leuk???).

13. KnuffieQ

KnuffieQ Niet meer actief

Ja wij doen dit jaar ook weer erg gezellig altijd. Ben benieuwd wie ik ga trekken heb gister de laatste herinnering uitgedaan via lootjes trekken.nl :D

14. Humava

Humava Niet meer actief

Wij doen ook altijd surprises. Met mijn familie en nog een oom en tante en hun 2 kinderen met aanhang. Wij zijn met 14 personen in totaal en heel fanatiek met surprises maken en altijd met gedicht. Ik heb voor de zoveelste keer mn tante beetje jammer maar ja niks aan te doen. Ik wil voor haar een rad van fortuin gaan maken omdat ze altijd heel veel geluk heeft met prijsvragen enzo. Ze wint bijna altijd wel iets. Weet nog niet of het een uitvoerbaar idee is maar ik ga er morgen mee beginnen.

15. liefenklein

liefenklein Niet meer actief

Wij helaas niet meer.. Ik had graag dit jaar weer lootjes willen trekken en surprises maken maar aangezien ik half december ben uitgerekend was dit niet erg handig. Nu gaan we met het gezin een spel doen met cadeautjes.. Is het ook niet zo'n ramp mocht ik er op het laatste moment toch niet bij zijn :D

16. liefenklein

liefenklein Niet meer actief

Nog een niet-zo-lieve-surprise.. Een paar eitjes in een blok beton gieten en daarbij de cadeautjes stoppen.. Om bij de cadeautjes te komen moet het beton stuk en dus ook de eieren.... Of is dit heel goor :D
    Haha nee ik zou het bij ijs laten, sorry liet me even gaan

17. ShampooL

lol!! :D

18. minon

minon Niet meer actief

Ow laten invriezen met vloeibare stikstof of in een -80 vriezer dat duurt serieus drie dagen voor het ontdooit is.

19. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Wij hebben 3 jaar lang surprises gedaan met de hele familie van m'n vaders kant, ooms tantes, neven, nichten. We blijken een heel creatieve familie te hebben :) Hieronder de foto van de surprise waar ik het meest trots op ben. Ik ben zelf fan van AZ maar heb speciaal voor mijn neefje mijn trots opzij gezet en heb van papier maché een 3D logo van Ajax gemaakt. Hierachter de poster geplakt die ik voor hem had gekocht en hij vroeg chocoladeletters... Dat werden natuurlijk de A en de Z ;) (moest toch ergens mijn trots mee compenseren ;))

20. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    Nog meer ideeën?
    Voor de persoon van manlief weet ik het wel, maar ik heb mn broertje van 20 en geen idee wat ik moet kopen en/of maken dus zoek nog ideeën!

Deel Deze Pagina