Surprises!

Discussie in 'De lounge' gestart door ShampooL, 3 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    coole ideeËn hier :D Zelf ben ik zooo blij dat ik geen suprises hoef te maken meer :p Ben er heel slecht in. Wel schrijf ik volgens andere goede gedichten, dat doen we dan weer wel :D Iedereen huurt mij altijd in om te dichten hahaha!

2. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik vond het vroeger leuk om te doen, maar heb het nu al erg druk. Ik kan ... nee, ik wil hier geen tijd voor vrijmaken. Ik vind andere dingen belangrijker. Daarnaast heb ik een paar keer de deksel op mijn neus gehad. Had ik iets heel moois gemaakt, veel tijd aan besteed, wordt het hardhandig opengemaakt, waarbij het al bijna helemaal uit elkaar valt. En een keer dat ik er achter kwam, dat mijn surprise thuis regelrecht in de prullenbak is beland. Ja echt vreemd is het niet, want wat doe je er mee? Waar laat je het? Maar dat heeft me wel aan het denken gezet. Waarom uren besteden aan iets wat vrijwel meteen wordt weggegooid?

Tegenwoordig doen we alleen een gedicht.

3. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.626
    113
    Ik vind het ieder jaar weer vreselijk om te doen, die surprises, maar zoooo leuk op de avond zelf om al die creaties bij elkaar te zien. Ik heb echt al zo'n beetje alles al eens gemaakt wat je kunt bedenken: een aquarium met visjes, verschrikkelijke sneeuwman, allerlei verschillende honden, gayclub-kijkdoos :)D), espressoapparaat, bunker, een weerwolf, hamer, grote boek, enzv enzv. En dat maakt het er niet makkelijker op...

Ik doe er altijd 2 (ook voor mijn man), en heb er nu al 1 af. NIET OM OOK MAAR ENIGE DISCUSSIE TE STARTEN (;)): maar ik heb een beetje voortgeborduurd op alle Zwarte Piet controverse, door een most wanted-poster te maken van Zwarte Piet. Omdat de ontvanger een groot Harry Potter fan is heb ik de poster in die stijl gemaakt, dus 3D (Piet komt er uit, zeg maar) en met teksten als 'Ongewenst persoon nr 1' en 'Zwarte P.', compleet met zwart balkje voor zijn ogen en zo. Erg leuk geworden, al zeg ik het zelf.

Voor de 2e heb ik nog geen idee, het cadeautje is een baseball-petje met NY erop voor mijn neefje van 10. Iemand leuke ideeën? Zijn vriendinnetje woont in Chicago en ze zijn daar dit jaar op vakantie geweest, dus ik zat aan iets in die trant te denken, maar het is heel moeilijk!

4. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Op het kdc van mijn zoontje doen ze ook aan surprises voor de kinderen, nu heeft mijn vriend een enorm drukke periode op het werk, dus heb ik mijn vader om hulp gevraagd en die is al als een gek aan het werk gegaan. Had ik nooit verwacht, haha. Donderdag gaan we het afwerken en verven.

5. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik heb mijn gedichtjes in ieder geval al af ;)

Morgen ga ik kranten scoren voor de papier-maché!

Deel Deze Pagina