Surprises...

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Amarens, 16 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zwierezwaai

    Zwierezwaai Niet meer actief

    Helaas doen ze geen telefoon/adressenlijst meer geven bij hem op school. Zo stom.
    Ik verzin wel wat hoor. Ik weet dat hij niet van wortel houdt, zijn lievelingskleur is rood, houdt van voetbal en is bang voor schorpioenen. Dat stond op het lootje Haha
    Vorig jaar had hij een van zijn vriendjes, dat was wel makkelijker met verzinnen!
     
  2. Gymgirl

    Gymgirl Fanatiek lid

    17 jan 2018
    1.850
    888
    113
    Vrouw
    Ik ga deze maken, samen met mijn zoon.
    Unknown.jpeg
     
    Linda86, lovewinnie en dreumesje vinden dit leuk.
  3. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Oh wij hebben dat gewoon onderling uitgewisseld, telefoonnummers stonden destijds ook niet op de adressenlijst. We hebben ook een onderlinge app groep.
    Maar goed anders zelf maar wat bedenken met wat je wel weet :)
     
  4. Zwierezwaai

    Zwierezwaai Niet meer actief

    Zoon zit op speciaal onderwijs. Kinderen komen met de taxi. Heel erg maar ik heb dit jongetje en zijn ouders nog nooit gezien. Ik ga altijd naar de algemene ouderavond en dan komen er maar een paar ouders (altijd dezelfde) Van hun heb ik wel de nummers!
    Maar das erg off topic
     
  5. Silvana1981

    23 apr 2018
    77
    21
    8
    Vrouw
    Dochter heeft nu in groep 5 voor het eerst dat ze een surprise moet maken en een gedichtje afgesproken dat ze het gedicht zelf maakt en surprise doen we samen.....gaan een voetbal maken.
    Hier ook een a4tje met vragen die het jongentje heeft ingevuld waar veel voetbal in voorkomt.

    3 kado ideeën staan er op.
    Envelop van school met 5,- erin om kado te kopen.

    Vanmiddag maar aan beginnen want 2 dec moet het op school al ingeleverd worden
     
  6. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.500
    8.353
    113
    Er zijn genoeg algemene surprises te bedenken voor kinderen waar je weinig tot niets vanaf weet. :) En als je gedicht dan over de surprise en het cadeautje gaat, dan ben je daar ook klaar mee. ;)

    Mijn dochter maakt bv. een snoepmachine. Beetje dit idee:
     

    Bijgevoegde bestanden:

    lovewinnie en owly vinden dit leuk.
  7. Adje

    Adje VIP lid

    21 aug 2015
    15.487
    24.362
    113
    Mijn dochter heeft het lootje van haar vriendin getrokken die samen met haar bij de dansselectie zit. Dus ze is bezig met een danspodium.
    Bij de action en Xenos nog een kerstbal à la discobal gescoord, en 20 lampjes op batterijen die het podium moeten verlichten. En nog wat letters die aan een ketting kunnen, maar die gaan dan ook als decoratie op de achterwand van het podium (naam en dancing queen, afhankelijk of we alle letters genoeg hebben).

    Luciferdoosjes inpakken met aluminium folie en zwarte cirkels erop, worden de boxen.
    En dan ga ik nog even voor haar in de digitale foto’s duiken, van dansshows waarin ze hebben gedanst. Het plan is dat ze een foto van dat meisje op karton kan plakken en dan natuurlijk op het podium.

    Gisteren de basis al aan elkaar gelijmd (lange leve het lijmpistool) en zwart geverfd. Vandaag vernis eroverheen en als dat droog is kan ze gaan decoreren.
     
    dreumesje, owly, Zwierezwaai en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Wij hebben deze gemaakt voor een meisje dat van kittens houdt:
    (Later nog de pootjes eronder gedaan)
    _20191125_160011.JPG
     
    Shay25, Poro, Gymgirl en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. Jale

    Jale Fanatiek lid

    8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Hier ook 2 gemaakt.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Poro, Gymgirl, lovewinnie en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. Krabje

    Krabje Fanatiek lid

    8 dec 2011
    3.400
    1.789
    113
    Zoon heeft ook op school lootjes getrokken. Op het lootje staan de wensen en de hobby's van degene. En vanuit school 5 euro mee in een envelop.
    Zoon heeft juf, maar hij was haar lootje kwijt. Hij heeft dus vandaag gevraagd of ze haar wensen nogmaals op wil schrijven.

    We hadden al afgesproken dat we een handbal zouden maken van papiermachee. Want hobby is handbal.

    Zagen we vandaag dat haar hobby kinderen plagen is. Dus juf vraagt erom.... we gaan de bal na het vullen helemaal dicht maken. Laat haar maar moeite doen voor de cadeaus:roflmao::):roflmao::D
     
  11. Adje

    Adje VIP lid

    21 aug 2015
    15.487
    24.362
    113
    Dochter heeft hem af. Ze is er helemaal trots op en ik ben blij dat we hem weer op tijd af hebben, aangezien we altijd voor Sint een weekendje weg gaan en daar rekening mee moeten houden in de planning.

    D52BAA45-DDAB-4CEF-A834-29922A4963E7.jpeg
     
    Luckyme96, marloes80, Whoopy en 9 anderen vinden dit leuk.
  12. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.268
    7.830
    113
    Gelderland
    Voor het eerst dit jaar dat we er twee moeten maken. Voor de jongste hebben we afgelopen weekend samen een hockeystick gemaakt. Voor de oudste maken we een tv met afbeelding van Freek vonk. Hij vraagt een knuffel van Pokemon maar die zijn er niet voor 4,- verder is hij gek op turnen en kijkt dus graag naar Freek vonk. Tis groep 6.. iemand een suggestie voor een kado?

    Ik ben in deze periode altijd heel druk; oa voor school dus dan merk ik dat ik een beetje tegen het suprise maken op zie. Mijn man vind het helemaal niks maar helpt/maakt de gedichten. Na het weekend mag het al mee!
     
  13. Fristi2012

    Fristi2012 VIP lid

    23 jun 2014
    5.910
    3.328
    113
    Nog even langs de trekpleister, daar lagen vorige week veel Freek producten. Geen idee of daar iets voor een kind uit groep 6 bij zit, heb namelijk een bijna 4 jarige, die heeft de verrekijker en zaklamp gekregen.
     
    Luna86 vindt dit leuk.
  14. sabagirl

    sabagirl Fanatiek lid

    15 okt 2015
    3.320
    1.052
    113
    Kruidvat heeft hier ook veel dingen van Freek vonk liggen
     
    Fristi2012 vindt dit leuk.
  15. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.969
    8.771
    113
    Super mooi! Zal ze vast super blij mee zijn!
     
    Adje vindt dit leuk.
  16. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.969
    8.771
    113

    Ik zou ook kijken bij de Kruidvat en trekpleister
     
  17. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    Hier net klaar haha. Zoon 10 heeft geschilderd. Moet nog schermpje op dus gaat dochter tekenen .
    Hebben z'n hekel aan maar tis gelukt. Heel ff week zoeken in huis dus was ff tussendoor plannen

    Budget was 5 euro.
    Heb slijm
    Stuiter putty
    Auto om in elkaar te knutselen (metaal)
    Zn bal net gel er in
    Chocolade letter

    Jongen is dol op game en voetbal

    Zoon heeft echt niks met dat kind . Is echt pestkop . Maar heb je best gedaan zoals elk jaar weer. Vorig jaar zwaar teleurgesteld in wat zijn kreeg. Oude opgevulde surprice. Echt al 6e hands en meisjes speelgoed erin :(
     
  18. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    O en foto natuurlijk. Staat nog te drogen
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Poro, Gymgirl en Fristi2012 vinden dit leuk.
  19. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    Bij Action hebben ze voor 5 euro insecten zoek spulletjes voor weinig. Vergrootglas, bakje etc. Of z'n ei die uitkomt in een glas water
     
  20. Poro

    Poro Actief lid

    5 feb 2011
    396
    177
    43
    Het is ook niet mijn hobby maar het is weer gelukt dit jaar. Alleen de gedichten nog. Daar zie ik nog het meeste tegenop.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    owly vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina