Hallo! Ik volg momenteel 3 weken het programma van broodje dunner en het bevalt super goed, nu dik 2 kilo kwijt door haar ebooks. Nu zoek ik eigenlijk een goede betaalbare sterke blender voor de bowls en smoothies.. waar dus ook bevroren stukken fruit in zitten. Mijn blender van de Aldi trekt het helaas niet, dan moet het echt vloeibaar zijn en niet zo hard. Maar in veel gerechten zit bevroren fruit of dikke kwark dus ik pak dan steeds mijn staafmixer maar vind dat echt een gedoe worden . Online zie ik er zoveel maar ik weet niet hoeveel watt goed is Heb er echt geen verstand van. Het liefst tot 50 euro (of tot 70 evt als het echt de moeite waard is) Thanks!!
Wij hebben de tefal perfect mix+ . Op de onderkant staat tefal type bl811 Die heeft ook een functie voor crushed ice. Als je die vol stopt met ijsklontjes, water en eventueel wat ranja krijg je ook een slush puppy, wel wat grover dan de echte maar fantastisch op hete dagen.
https://www.bol.com/nl/nl/p/safecourt-kitchen-power-blender-blender/9300000169848676/?bltgh=b65d66bd-40fe-40fa-90d5-4229b5f5f520.wishlist_details_page_products.WishlistDetailProductCardItem_1.ProductTitle Ik heb deze toevallig 2 weken geleden besteld en ben er heel tevreden over!