Surseance van betaling. HELP!!!!!!!!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door meidenhuis, 24 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik las het net op internet en moest gelijk aan dit topic denken. Wat naar zeg. Ik heb er verder geen verstand van maar vind het schofterig hoe ze het personeel daar behandelen. Hopelijk kun je snel van het UVW geld krijgen en anders misschien van vrienden/familie geld proberen te lenen het is heel vervelend dat dit jullie moet over komen heel veel sterkte

2. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik wil jullie heel veel sterkte wensen!

3. meidenhuis

meidenhuis Niet meer actief

dank jullie wel.

Van de instanties wordt ik niet wijzer,we moeten wachten op nader bericht over faillisement.

4. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Gewoon een uitkering aangrvragen, dan gaan ze je bellen, leg je de situatie uit, mocht je man wel geld ontvangen van de werkgever dan kun je dit doorgeven aan het uvw, die maken een herberekening.

Met me ex ongeveer het zeflde, baas betaalde niet, dus uitkering gebeld, situatie uitgelegd, direct WW aangevraagt.
    LAter kregen wij een brief de werkgever dat er een uitbetaling gedaan zou worden, dus wij naar uvw gegaan met die brief, er werd ter plekke een berekening gedaan er was niks aan de hand, uikering werd wel een maand heel veel minder, omdat we diezelfde maand ook een uitbetaling kregen

Deel Deze Pagina