Bibian Mentel (48), drievoudig paralympisch kampioene snowboarden, overleden - https://nos.nl/l/2374634 Echt veel te jong nog.
Dacht vanmorgen gelezen te hebben dat ze weer afspraken in haar agenda had gezet en dan in 1 x dit bericht. Wat een oneerlijke strijd heeft ze moeten leveren en altijd zo positief gebleven. Heftig!
Ik zag gisteren nog een interview met haar waarin ze zei dat ze van plan was iig dit jaar nog wel te blijven leven.. Rust zacht, mooi mens!
Vreselijk nieuws. Ik heb altijd zo veel bewondering gehad voor haar veerkracht en positiviteit... Bijzondere vrouw.
Ja, Humberto Tan vertelde net dat ze vanmorgen eigenlijk nog best goed was, ze had een afspraak in het ziekenhuis en woensdag as ook weer, en ineens is dat blijkbaar omgekeerd en is ze overleden. Prachtig mens. Zo positief dat ze altijd was. Echt bewonderenswaardig
Vreselijk. Zo jong. Zo hard moeten vechten. Ik heb echt bewondering voor haar vechtlust en hoe ze in het leven stond. Een hele sterke vrouw
Ik dacht dat het nog "best redelijk" ging met haar. Had dit niet verwacht dat het dan toch ineens(?) zo snel ging. Rust zacht
Een ontzettend krachtige vrouw met zo een mooie positieve kijk op het leven. Wat zal zij gemist worden.
Wat is het ineens snel gegaan! We wisten natuurlijk wel dat ze zou overlijden, maar nu al had ik niet verwacht. Wat een krachtige, inspirerende vrouw!