Hoi allemaal! Mijn naam is Els en ik woon in Beerse/België samen met mijn man Tom, hond Roxy en poes Winnie. In twee weken word ik 30 jaar. Wij zijn van 18 september '06 gestopt met de pil, wij zouden dus ook graag zwanger geraken en mama en papa worden genoemd Met het surfen kwam ik hier terecht en dit lijkt mij de uitgelezen plaats om ideetjes en ervaringen op te doen. Je weet maar nooit... Heel veel kom ik niet op de pc, maar het is dan leuk dat ik direct zal weten waar naartoe te surfen! Groetjes aan jullie allemaal en hopelijk tot lees... Knusje Els
Hoi Els welkom, en veel succes met zwanger worden. Ik kwam ook op deze pagina om alleen even te kijken maar ik zit er nu elke dag achter, dus ik waarschuw je je gaat er wel vaker achter zitten. Maar het is wel leuk. Groetjes Jolie
Idd Lies ik ben nu al aan het aftellen wat het zou kunnen zijn, duivels of engeltje maar ik ga toch zeker wachten tot dinsdag of woensdag om een test te doen, ik ben er mij wel van bewust dat het natuurlijk niet bij iedereen snel gaat, maar hoop natuurlijk wel op het beste Hou je op de hoogte hoor... Liefs Elsje