Inmiddels ben ik 32 weken, maar de namen....wat een drama. Mijn man vind niks echt leuk, wel wil hij wat kortere stoere namen voor zowel een jongen als een meisje. Voor de jongensnaam zijn we een aardig eind op weg, maar voor een meisje..... Help!
Fay en Lynn . Ik kan niet anders dan op Fae (oeps, Fay) stemmen, het blijft een prachtige naam, maar Lynn -zeker op deze manier geschreven- vind ik ook erg mooi en stoer. Stoerder op zich, dan Fay, die vind ik wat lieviger klinken.
Lynn, erg mooie naam, Fay vind ik ook leuk hoor, maar inderdaad wat liever dan Lynn, dat vind ik een stoere naam.
Ik ben meer van de nederlandse namen. Dus op 1 Lieke en dan Lara...al leg ik wel gelijk de link met lara croft. Dus of je dat leuk vind
Ik ga voor Fay, dan Lara en dan Lynn. Lieke vind ik niet zo. Wendelaa; een vriendin van mij heeft haar dochter juist vanwege Lara Croft, Lara genoemd
ja dat kan ook. Ik vind Lara een hele leuke naam, wil graag weer iets wat op a eindigd...maar ja, vind lara croft dus niets
Bedankt voor jullie reacties. Wel veel verdeeldheid, maar goed je moet toch zelf een keuze maken, maar dat is nu ook juist zo moeilijk...