Wil heel graag van mijn jongste zoontje een babyalbum online laten maken. Ben bij de kodakgallery begonnen, maar sommige foto's komen er niet helemaal op in dat album. (mijn foto's zijn best heel groot). Wie weet een makkelijk, redelijk geprijsd, goeie kwaliteit fotoalbum te vinden die online te maken is???? Alvast bedankt!!!!!!!!!!!!!!!
kruidvat!!! heb daar babyboek van levi gemaakt en ons trouwalbum en ons huwelijksreis album!!! 3 prachtige albums voor niet echt veel geld
Wij hebben via een site in Amerika besteld, was goedkoper dan via nederland Maar de gewone dig. albums doen we via Kruitvat. Lekker makkelijk en recht toe recht aan
Persoonlijk vind ik Kruidvat dus echt flut, de kleuren komen niet altijd goed over en ik vind het programma niet lekker werken. Mijn tip: www.myphotobook.nl
Ook ik adviseer Kruidvat: Trouwalbum en andere albums daar gemaakt: en zijn erg mooi geworden. Had in een album een beschadigde bladzijde bij levering: even contact opgenomen en kreeg dit album nogmaals toegezonden! Dus service prima!
toevallig bij hema een boek laten maken voor mijn vader.. was opzich een makkelijk programma om mee te werken.. heb nog geen idee hoe het resultaat hij moet nog binnenkomen.. wij drukken altijd foto af en laten boeken maken bij Profotonet - Het fotovaklab voor digitale foto afdrukken hele goede ervaring mee goede kwaliteit en de kleuren zijn piekfijn.
Ja idd, laatst heb ik vakantiealbum gemaakt. Mooie kaft/omslag en hoogglans papier...wel luxe, leuk voor ene keer!
Hier voor ons trouwalbum ook profotonet.nl! Is wel wat duurder, maar foto's worden afgedrukt op echt digitaal fotopapier, dus wel betere kwaliteit dan kruidvat en hema...(die vonden wij niet zo goed!) Liefs
Hier al veel boeken via Aldi online laten maken....super kwaliteit en goedkoop, ben er zeer tevreden over. De volgende is alweer in de maak!
Ik heb er 2 besteld op www.foto.com, heb ze alleen nog niet binnen. (gisteren besteld) Zal het even laten weten als ik ze heb. (onze foto's zijn ook best groot, 14megapixel camera ) De 2 was halve prijs, dus het was iets van 48euro voor 2 boeken, inclusief verzending enz...maat boeken is 30x30.
Bij hema kun je ook kiezen voor afdrukken op fotopapier, maar dat moet je dan wel even aanvinken. Ik persoonlijk vind Hema trouwens veel betere kwaliteit dan kruidvat.
Bedankt voor alle reactie's. Ben nu maar begonnen bij het kruidvat. Hoop dat de kwaliteit mee valt, mocht het tegenvallen dan kijk ik wel weer verder.
www.pictoprint.nl is erg goed en ik doe het ook weleens bij de hema. Edit: Zie dat je al bij de kruidvat bezig bent, succes!
Mocht het tegenvallen bij Kruidvat, dan zou je het echt eens bij Aldi moeten proberen. Wij hebben daar ooit eens een fotoboek laten maken om eens uit te proberen hoe dat werkte, of het veel/moeilijk werk was en hoe het er dan uit kwam te zien. Sindsdien doen we het altijd via Aldi. Het is heel makkelijk en leuk om te doen en het resultaat is super!