helppppppp die kleine wil niet meer in der eigen bed

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door serlovesang, 16 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. serlovesang

serlovesang Actief lid

5 aug 2006
    130
    0
    0
    halloooo die kleine van mij wil dus al eeen tijdje alleen bij papa en mama blijven slapen wat kan ik hieraan veranderennnnnnnnn?

2. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Ik weet niet hoe het zo ineens kan maar bij ons was het onze eigen fout. Na een paar nachten weinig slaap hadden wij toegegven en haar toch bij ons gelegd en toen dacht madame dat ze dat wel elke dag mocht! Toen hebben we haar een paar avonden laten huilen en was het over. Nu slaapt ze gewoon weer netjes in haar eigen bedje. Overigens zijn we die avonden dat ze huilde wel steeds bij haar gaan kijken en soms ook wel bij haar gebleven tot ze sliep want ik kan niet zo goed tegen huilen haha.

3. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Gelukkig geen ervaring ermee, maar het lijkt me dat je er niet aantoe moet geven...
    Maar da's misschien wel makkelijker gezegd dan gedaan :oops:

4. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Inderdaad, er niet aan toe geven. Het is moeilijk en het zal een paar dagen krijsen worden, maar cold turkey is het beste volgens mij.
    Makkelijker gezegd dan gedaan, maar werkt wel heel goed.

5. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    ik denk idd ook terug in dr eigen bed en volhouden. qua laten huilen kun je het opbouwen, eerst 5 min dan 10 enz en als je gaat kijken niets zeggen en niet oppakken, alleen een aai over haar bol of even over haar buik/rug wrijven tot ze weer rustig is en dat weer weglopen. zo deden wij het als lars niet in wilde slapen. en wij hebben altijd een nachtlampje aan.

Deel Deze Pagina