Ik weet niet waar je gaat eten gezien je in Alkmaar woont en ik in de buurt. Maar in het restaurant waar ik altijd ga staan ze in de top van niet vers eten... En die lekkere hapjes dacht ik ook maar bij mij zou de verleiding niet kunnen weerstaan
Niet bij all you can eat. Hygiene is erg slecht, kruisbesmetting vindt plaats door rauw en cooked door elkaar te verwerken. En de poepbacterie, ecoli, wordt ook veelvuldig aangetroffen in deze smerige keukens. Ik zou alleen van echt goede Japanners ( en dat is geen all you can eat prijs) eten. Izakaya oid in Amsterdam.
Precies En mijn vriend had overigens de dag van de bevalling 's avonds sushi afgehaald als verrassing. Heerlijk na zo'n lange tijd
Zit nu te twijfelen of we niet gewoon lekker gaan bestellen. Broertje van een vriendin van mij werkt bij sushi point. Ze gaat even aan hem vragen hoe ze daar te werkgaan en hoe vers de vis is! Heb daar toch een iets beter gevoel bij dan bij de all you can eat.
Ik zou het er niet op gokken. Maar ohhh wat heb ik er zin in. Des te lekkerder het strakjes weer is mm het water loopt me al in de mond. Hihi
Ik heb geen idee, maar zou het niet doen voor de zekerheid. Maar sowieso hou ik al niet van vis dus dat scheelt haha. En ze hebben idd ook genoeg andere lekkere dingen die je wél kan eten dus komt wel goed toch .
ik heb nu een aantal keer all you can eat gegeten. Alleen geen zalm en tonijn. Verder hapjes met komkommer, advocado, omelet etc en gefrituurde dingen
Ik ben dol op sushi en heb mijn vriend dan ook gevraagd om een lekkere grote schaal sushi van ons favoriete tentje als ik bevallen ben, maarrr... ik heb t al 9mnd niet gegeten! Er zijn bepaalde gerechten die je wel mag eten maar ook ik heb t idee dat ze t niet zo nauw nemen met kruisbesmetting, dus dat de zogenaamd veilige gerechten gewoon op t dezelfde plankje en met dezelfde messen worden bereid.
Moet eerlijk zeggen dat ik het niet zo nauw heb genomen tijdens mijn zwangerschap voor wat betreft sushi, bij een goede tent heb ik echt wel vaak ook de rauwe zalm genomen. Overige rauwe vis trouwens niet de gyn heeft toen ook aangegeven dat het wel kan mits vers. Zou de all you can eat daarom lekker overslaan
Ik heb tijdens mijn zwangerschap gewoon sushi gegeten hoor. Ik heb alleen de gerechtjes met rauwe tonijn en zalm vermeden, er is zoveel anders lekkers