ik ben niet zwanger maar ben wel benieuwd naar ervaringen van moeders en op vakantie bijvoorbeeld naar turkije all in, nu weet ik uit ervaring dat gerechten soms niet helemaal goed worden geserveerd namelijk te koud of te warm en dat is natuurlijk erg bacterie gevoelig. Nu zou ik graag willen weten dat toen je zwanger was en op vakantie was je dit had meegemaakt en wat deed je toen? gewoon het voorgeschotelde eten? of had je gevraagd of ze het voor jou beter wilde bereiden? of ging je maar buiten de deur eten? (ik vraag dit omdat we wel weer willen proberen om zwanger te worden en in juni dus naar turkije ga all in).
Denk dat in het hotel of buiten de deur weinig uitmaakt Het is gewoon geluk of pech hebben, hooguit krijg je een keertje buikgriep, nou dat is vervelend maar verder helemaal geen ramp als je zwanger bent. Rauw vlees houden ze in Turkije helemaal niet van en ook alcohol wordt niet in gerechten verwerkt dus ik zou me verder weinig zorgen maken. Ben meerdere keren toen ik zwanger was in Turkije geweest en dat ging prima.
Vorig jaar in Turkije (all-in) geweest toen ik zwanger was en er was niets aan de hand. Het eten was prima en ik ben niet ziek geweest. Ik heb gewoon alles gegeten waarvan ik dacht dat ik het mocht hebben, en als ik het niet kende dan gewoon gegeten.. Gelukkig heb ik daar nog kunnen genieten van al het lekkere eten, want vlak na terugkomst begon bij mij het leed dat maagzuur heet. Dus ik moest heel erg opletten wat en wanneer ik at. Succes met zwanger worden en alvast veel plezier op vakantie straks!
Toen ik zwanger was zijn we naar Malta geweest we zaten in een hotel maar hadden alleen ontbijt er bij in en hebben hier ook heerlijk gebruik van gemaakt. Het hotel had 7 restaurants dus elke keer gewoon ergens anders gegeten. Goed gekeken op de kaart wat ze hebben en ze konden ook wel zien dat ik zwanger was dus misschien houden ze zonder dat je het weet wel rekenschap er mee hoor. Ik heb 1x overgeven maar dat kan ook komen omdat we iets hadden van de bbq en ik allergisch ben voor vis, dat er toch misschien vis in de buurt heeft gelegen of ook vis op gebakken was. Gewoon lekker genieten van je vakantie en succes.
Zwanger naar Turkije geweest en geen problemen gehad. Kon bijna alles eten en idd wat ik niet vertrouwde laten staan. Verder veel vers fruit gegeten. Daarnaast ook zwanger naar Italië Toscane geweest naar een camping. Daar met het hele gezin flinke buikgriep gehad! Niet te druk om maken en genieten van je vakantie. Succes met zwanger worden!
Ik ben zwanger op cruise geweest. Hier niet ziek geweest maar zelf wel goed opgelet. 1x eitje besteld en gevraagd of ze goed wilde bakken. Helaas snapte ze t niet en heb ik het terug gegeven aan de ober. Als je zelf gewoon goed oplet dat het niet rauw is is het geen probleem lijkt mij.
Ik denk dat je ook moet uitkijken met de groente ect of dat echt wel goed schoon is, maar met welk water heb wel is gehoord dat je daar ziek van kunt worden. als ik ergens uiteten ga geef ik gewoon aan dat ik zwanger ben. gaat gewoon goed.
Bij de eerste zwanger in Turkije geweest. Gewoon gegeten wat ik altijd eet, niet echt anders opgelet. Nu zwanger van nummer drie en gaan op vakantie naar een de Canarische eilanden. Ook daar zal ik 'gewoon' eten, denk niet dat het anders is dan hier.