Beslist.nl verkoopt de spullen niet, maar laat je wel alle mogelijkheden zien. Als je bijv. Zoekt op allstars in t roze, verzamelt beslist.nl al deze resultaten. Het resultaat is dus alle rozd allstars die worden aangeboden door de deelnemende verkopers. Dus de vraag is meer of de verkopende partij betrouwbaar is en daar kun je een oordeel aan geven als bezoeker. Bol.com kennen we natuurlijk als betrouwbaar. Maar niet alle aanbieders zijn even vekend. Mocht jij daar wat gekocht hebben, kun je bij beslist.nl een review geven.
Bedankt voor je uitgebreide reactie!! Dit zijn 2 websites waar ik leuke schoenen heb gezien! (Onderaan zie je de link) Maar of ze nou betrouwbaar zijn?? Ik heb er totaal geen ervaring mee....
Dames & Heren Nike Schoenen Online Outlet Sale Nederland | favoriete-sneaker.nl en Sportschoenen Outlet Store Nederland voor Sale Nike, New Balance & Adidas Originals (Zie dat je op de screenshots weinig ziet)
De tweede zegt me niks, maar de eerste heb ik wel eens wat besteld! Dat ging prima.. Geen gedoe gehad