advies zakloze stofzuiger?

Discussie in 'De lounge' gestart door anniek, 24 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    Wij zijn opzoek naar een nieuwe stofzuiger, wij hebben een jaar of 5 geleden een vrij due cat and dog van MIELIE gekocht maar we vinden het al bijna vanaf het begin een onding! Het het was toen best een duur onding :cool:

Nu willen we dus een goede aanschaf doen...
    *Genoeg vermogen,
    *Houten vloer
    *bij voorkeur zakloos
    *zuigen van tapijt

We zijn aan het kijken naar een DYSON maar schrik nogal van de prijzen. De goedkoopste 255 :$
    Zal ik dan voor een DIRT DEVIL gaan van net geen 100 euro?

Iemand ervaring?

2. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik heb een dirt devil gehad. Die zuigt vanaf het begin al alsof je de zak al drie maanden moet vervangen.
    Als je een stofzakloze stofzuiger wil zou ik echt voor een dyson gaan, anders gewoon een stofzuiger met zak. Wij hebben er nu een van siemens van 75 euro, die is geweldig. We hebben een hond en kat ;)

3. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Bosch Roxx

Deze hebben wij en hij voldoet uitstekend. Speciale stand voor tapijt en twee borstels er bij en nog opzet stukjes. Zelf clean systeem.
    Dyson hebben we ook naar gekeken maar die had geen goede reviews.

4. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Wij hebben n dirt devil gehad. Niet doen is het geld niet waard!
    We hebben nu een siemens met zak, fantastisch ding.
    Hier geen zakloze meer. Ipv de zak vervangen moet je steeds de filters eruit halen en schoonmaken wil dat ding goed zuigen. Nog veel irritanter dan af en toe een nieuwe zak er in.

5. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Haha ik las 'advies dakloze stofzuiger' :D, vond het al apart.

Wij hebben zelf met onze langharige hond en kat een stofzuiger van philips met zak en zijn er erg blij mee. Mijn ouders hebben een dyson en zijn daar erg blij mee maar die zijn inderdaad prijzig. Ik zou gewoon even op kieskeurig.nl rondkijken :).

6. zara1983

zara1983 Fanatiek lid

1 nov 2013
    1.207
    534
    113
    NULL
    mijn schoonouders hebben een dyson gehad, die waren totaal niet tevreden en hebben nu weer gewoon een miele. Wij zelf hebben ook een miele medic air. Daar ben ik erg tevreden over.

7. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Bij die van ons niet hoor die heeft een self clean systeem. Wij hebben nog nooit de filters hoeven vervangen. En hebben hem nu twee jaar.

8. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Wij hebben een Dyson, mn moeder heeft een Dyson, mn schoonouders hebben een Dyson. We zijn er allemaal heel tevreden over (hebben ook allemaal honden in huis).

9. Melief

Melief Niet meer actief

Dyson ja!

10. furby

furby Bekend lid

14 mrt 2010
    848
    99
    28
    NULL
    NULL
    Wij hebben een dirt devil en hij zuigt fantastisch!

Hiervoor hadden wij een duurdere Philips maar qua vermogen vinden wij de dirt devil veel beter. Ook het legen van de bak gaat super. Met een druk op de knop komt alles eruit zonder vieze vingers.

11. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    haha dakloze stofzuiger

mmm vind het echt giga moeilijk!
    De dirt devil die ik heb gezien komt bij kieskeurig goed uit de test.
    Maar wil ook geen kat in de zak kopen.

12. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Wij hebben een voorloper van deze;

Philips Stofzuiger Marathon FC9219/01

Zuigt na 6 jaar nog steeds als een tierelier. Vorige maand voor het eerst nieuwe filters besteld (kost rond de 30 euro). Hij is wel wat zwaar, maar dat neem ik voor lief.. Ik vind het heerlijk dat ik geen zakken meer kan vergeten te kopen:p Was echt 1 van de grootste ergernissen hier. De prijs van die zakken, die zo vol zitten en het vergeten ervan. Dan toch doorzuigen, tot ie bijkant knapte:)

13. angel229

angel229 Niet meer actief

Ik heb een AEG waar ik na 5 jaar nog steeds erg tevreden over ben. Maar ben wel eerlijk, als deze de geest geeft koop ik een dyson! We hadden toen echt geen geld voor een dyson, daarom dit (goede) alternatief.
    Ben ook een van de weinigen die zo enthousiast is over een zakloze stofzuiger. Kiep het stof in de container. En ik kan verder. Eens in de zoveel tijd maken we de bak schoon met een sopje met afwasmiddel en spoelen we de hepa-filters uit.

14. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    dirt devil rebel. een top zuiger voor nog geen 100 euro.

15. Maria1986

Maria1986 Actief lid

20 jun 2012
    163
    41
    28
    Vrouw
    NULL
    Duitsland
    Hier de Bosch pro animal en echt zeer tevreden! Zitten ook veel borstels bij ook speciaal eentje voor haren van dieren. Uit veel testen blijkt dat de bosch beter is dan dyson en inderedaad hij klopt de filter zelf uit.

16. YouBri

YouBri Actief lid

28 jan 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook de bosch. Hij is wat groot en lomp, maar zou hem zo weer kopen! Zuigkracht waar je u tegen zegt!

Deel Deze Pagina