Ik ben zielig omdat.....

Discussie in 'De lounge' gestart door tompoes, 24 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tompoes

tompoes Bekend lid

12 okt 2014
    979
    0
    0
    Centrum
    .... het buiten echt mierenweer is, zelfs voor de hond is het geen weer! En ik moet op de fiets naar m'n werk (thuiszorg), ik heb geen rijbewijs dus ik moet fietsen! BOEHOE...... :(

morgen dan wel weer een leuk weekend! oooo was het nu maar vast 23.00 uur!!!!!!!

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

:(:(:( niet leuk.. succes met fietsen .. nog een kleine 6 uur en dan is het alweer klaar..

3. MamaEva86

MamaEva86 Bekend lid

9 apr 2014
    588
    26
    28
    Leiden
    ... ik al sinds juni te maken heb met rugpijn van de zwangerschap en alleen nog maar kan liggen, ik mijn beste vriend een jaar geleden aan zelfmoord heb verloren, ik anderhalf jaar geleden ben gescheiden, ik onverwacht zwanger werd en nare k*topmerkingen er over heb gekregen van onder andere mijn schoonmoeder, ik ziek ben geweest voor 50% vd zwangerschap, ik in juni te horen kreeg dat mijn moeder darmkanker heeft, dat zij tijdens de chemo dusdanig overstuur werd dat ze werd opgenomen in het psychiatrisch ziekenhuis terwijl ik midden in de verhuizing zat en huilend de slaapkamer muur heb staan verven met intense rugpijn, ik mijn "beste vrienden" heb verloren omdat die alleen maar willen zuipen en feesten en positiviteit om zich heen willen, ik tijdens dit alles mijn best heb gedaan mijn propedeuse op het conservatorium te halen, deze op een halve punt na niet heb gehaald, dat de examencommissie na een gesprek toch mijn situatie niet reden genoeg vonden dat ik mijn punten niet op orde had ....

Oh ja en ik heb ook geen rijbewijs. :(

4. tompoes

tompoes Bekend lid

12 okt 2014
    979
    0
    0
    Centrum
    Jeetje zeg, dat is echt rot voor je! Dikke knuffel!
    Ik ben ook gescheiden, geregistreerd partnerschap en zwanger in anderhalf jaar tijd hoor. Kreeg ook de rotste opmerkingen naar mij toe dat het kind niet uit liefde gekregen was. Werd zelfs figuurlijk gesproken naar de hel gestuurd door mijn vreselijk christelijke tante... ;)

5. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Zo mamaeva.. en 2015 word wel jou jaar.. ik vind het . Meid wat een K*t jaar..

6. mimi83

mimi83 Niet meer actief

gezelligheid alom dus.. Bah wat vind het het naar dat mensen je vanalles en nog wat toewensen simpelweg omdat je niet kiest zoals zei zouden doen.. laat ieder zijn eigen leven leiden.. ( zie avatar overigens) .

7. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.019
    548
    113
    ik volgende week naar de mondhygiensite moet. heb ontstoken tandvlees en het al te lang laten versloffen. ik schijt nu al 7 kleuren shit

8. nieuwemoeder97

nieuwemoeder97 Actief lid

13 mei 2014
    194
    0
    16
    NULL
    NULL
    Amai das niet niks... voel mij dan belachelijk als ik zeg dat ik me momenteel zielig voel, omdat ik het moe ben van te wachten tot mijn baby'tje er is, en dat ik me verveel terwijl mijn man aan het werken is, en ik hier alleen thuis zit...

9. Aylen

Aylen Niet meer actief

...omdat ik nog steeds niet uit mijn depressie ben. Alles kost moeite. En als dat eventjes niet zo is, dan stort ik later wel in.

MamaEva86, wat een verhaal zeg! Jeetje, jij hebt echt een goede reden om jezelf zielig te voelen, maar je slaat je er gewoon doorheen. Respect hoor! En ik hoop voor je dat er nu betere tijden aanbreken met de komst van je kleintje.

10. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

First world problems.

Van die problemen waarvan je blij bent dat dat het ergste probleem is dat je kunt bedenken :)

11. Momisake

Momisake Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.641
    173
    63
    Vrouw
    de kinderen zoooo stout zijn dat ik het helemaal heb gehad. Dus de jongste 2 gaan zo al lekker naar bed. En de oudste over een half uur!

12. charliebradbury

charliebradbury Bekend lid

14 okt 2013
    986
    54
    28
    omdat ik giga hoofdpijn heb:(

13. Pink Peony

Pink Peony Niet meer actief

MamaEva, wow wat een rottijd heb jij achter de rug! Hopelijk is alle narigheid nu afgelopen!

Aylen, dikke knuffel meid!

14. MamaEva86

MamaEva86 Bekend lid

9 apr 2014
    588
    26
    28
    Leiden
    Pff, wat een hufters. Sommige mensen hebben echt lef!
    Ons kindje is juist uit liefde gekregen. Totaal per ongeluk en een echte liefdesbaby. Ben ontzettend gelukkig met mijn vriend! :)

Jouw "christelijke" tante mag wel eens gaan lezen over wat Jezus allemaal zei en deed. "Hij die zonder zonde is werpt de eerste steen." is maar een klein voorbeeld .... ;)

15. MamaEva86

MamaEva86 Bekend lid

9 apr 2014
    588
    26
    28
    Leiden
    Dank je wel Aylen! Jij ook veel sterkte. Depressie is een kl*te ziekte. Ik lijdt er zelf ook al een aantal jaren aan en het gaat maar niet weg!

Ik hoop voor je dat je er mee om kan gaan en dat je in therapie bent. Sterkte! x

16. MamaEva86

MamaEva86 Bekend lid

9 apr 2014
    588
    26
    28
    Leiden
    En de andere dames ook bedankt voor het hart onder de riem! Ik sla me er wel door heen hoor!
    En sommige dagen kan ik ook alleen maar klagen over het weer of over het feit dat ik nog 6 weken moet wachten voor ik uitgerekend ben ... ;)

17. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    .....ik waarschijnlijk binnenkort vanwege de bezuinigingen na 15 jaar eruit gegooid word bij mijn werk in de thuiszorg.:(

18. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    .... Omdat mijn kat vandaag is aangereden en we niet weten of hij de nacht haalt

19. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Ik verkouden ben en dan heb ik kans dat mijn operatie niet Dior gaat waar ik al twee maanden op zit te wachten... :(

20. LiveLaughLove

LiveLaughLove Niet meer actief

omdat onze trap vandaag bekleed is en het zeer lelijk geworden is en er weer uit moet....

Deel Deze Pagina