Help meiden. Ik heb trek in sushi van de Sumo. Nu wil ik wat bestellen, maar weet niet zo goed of dit kwaad kan. Ik wil de Ebi tempura (gebakken garnaal) bestellen, maar hier staat geen zwanger poppetje achter. Kan dit kwaad? De zalm mango kan ik maar beter laten zeker?
Je kan de ebi tempura prima eten! Je mag niet de rauwe vis en geen gerookte vissen, maar de garnalen zijn allen gegaard en kun je dus prima eten. De meeste mousse kun je ook eten (tonijnmousse en zalmmousse) maar altijd even checken. Blijft een uitdaging he, sushi kiezen die nu wel verstandig zijn. Geniet er in ieder geval lekker van!
die zalm in ieder geval niet. wat de garnaal betreft, ik zou eigenlijk denken dat die wel kan, maar wel vreemd dat er dan geen poppetje bij staat. persoonlijk zou ik of bellen voor de zekerheid, of het risico niet nemen
Ow heerlijk ik wil ook sushi! Ik begin er maar helemaal niet aan omdat ik juist de dingen die ik echt super lekker vind niet mag hebben Een vriendin van me mag als een van de eerste op kraamvisite komen, want die heeft beloofd sushi en wijn mee te nemen Mits op wonderlijke wijze bij nummer drie ineens wel borstvoeding wil lukken
Erg he. Ik heb 1 variant die ik zo lekker vind, maar nu moet missen. Gelukkig vind ik 2 andere ook heerlijk die ik wel mag hebben
Sumo gebruikt helaas geen verse vis. Anders naar een wat duurder sushi restaurant gaan, of sushi zelf maken met verse vis
Lekker! Al is onze Sumo helaas echt niet vers, dus bestel het altijd bij een wat betere tent. Verse rauwe zalm mag gewoon als je zwanger bent, maar moet je wel zeker weten dat het vers is
Morgen maar denk ik 😂 Werkt man tot 20u en dochter slaapt dan voor het eerst bij oma. Freedommm. Goed begin van me-time dacht ik zo!