Vreselijk vind ik ze! En waarom? Geen idee, alleen als iemand het zegt of op Facebook plaatst, denk ik altijd: DAT ZEG JE TOCH NIET! Daar komen ze: * dat vind ik zooooo not done * Gewoon omdat het kan! Bleh! Hebben jullie dat ook?
Als mensen kunnen en kennen en leggen en liggen door elkaar halen krijg ik rillingen op mijn rug. Maar dat is wel vaak hier in de omgeving....
Haaaahaha ik zeg dat soort dingen ook best vaak... maar dan juist bij mensen die dat zelf ook doen. nee hoor... kan me ergere dingen voorstellen.
Ja ik heb er ook 1... Dit dus Sorry voor de mensen die het gebruiken, zie het hier erg vaak voorbij komen
Als iemand achter elke zin die hij/zij zegt: "weet je" zegt. Brrr daar kan ik echt niet tegen. Of in iedere zin jou naam noemt als hij/zij tegen je praat.
Tegen luie schrijvers! Daar bedoel ik mee; -egt (echt) - w88 - dat zij ik toch - men kindjes Heeft ook totaal niet meer met dyslectie te maken, maar gewoon slecht schrijven. Zie het steeds vaker voorbij komen en dan denk ik: Je hebt toch spellingscontrole?
En het erge is dat mensen het van elkaar gaan overnemen, waardoor ze over een aantal jaar niet eens meer een fatsoenlijke Nederlandse brief kunnen schrijven.
"Weet je" achter elke zijn.... Of steeds beginnen met "je weet wel...." Irritant! Of van die idiote afkortingen "Ik ga na de stad"..... Na wat Oh NAAR de stad. Maar wat nou echt, echt, echt bloedirritant is, is dat "me" overal. Ja , ik weet het schijnt vrij normaal te zijn tegenwoording, maar mijn nekharen gaan er nog steeds van overeind staan....
Vind ik ook maar als je ge-dit-dust wordt is het ook wel grappig Oja dat 'gewoon omdat het kan'... Vreselijk!
Brrr hier krijg ik ook rillingen van. Ook 'me' te pas en onpas gebruiken (me ventje, me moeder, me werk) AAARGH :x
Haha ik moet om dat soort dingen vaak juist lachen,doe het vaak dus ook expres omdat het eigenlijk zo fout is! Wat ik wel erg vind, vanmorgen bij school een paar moeders van een jaar of 30-35 gaat er een weg en staat heel uitgebreid lachend te roepen met zo'n nep smile: Daaaaaag meisjes tot straks!.......Nou echt KOTS!