Weet ooit is er wel eens een topic geweest van hoe heet je van je voornaam. Ik bijt de spits af met. Patricia. En moet zeggen vind het nog steeds een leuke naam. Het is omdat ik mijn dochter niet mijn naam wilde geven omdat ik vind dat kinderen recht hebben op hun eigen naam maar stiekem had ik haar misschien wel Patricia willen noemen.
Marlies. Vind er zelf niet zoveel aan, maar mijn ouders vonden hem leuk...als het beessie maar een naam heeft he
Veronique Oh en vind de naam nu wel mooi. Eerder wist ik nog niet zo goed wat ik van mijn naam vond haha.
Ik ben hier allesbehalve anoniem, maar m'n naam hier neerzetten gaat me toch wel heel ver.. Dan ben ik wel heel makkelijk gevonden
Mooie naam Stond in onze top 3 meisjes namen. Dus mocht er nog een derde komen en het word weer een meisje, word het Amber
Had geen amber bij jou verwacht... vraag me niet waarom.. geen idee namelijk.. Vind het te lief ofzo...
Eh.. Marleen ^^ Vind de naam 'zo zo'. Als je m'n naam op een lompe, Noord Hollandse manier zegt (met een harde R) dan vind ik hem vreselijk! Zo boers, past bij een grote, stevige vrouw die de koeien gaat 'melleken' Maar doe je net zo slim als Marlayne Sahupala (Hart v NL, heet in het echie gewoon Marleen) dan spreek je de naam veel sierlijker uit ook, met een Gooise R zeg maar. Ben overigens vernoemd naar Marleentje Spaargaren, Willeke Alberti, was m'n moeder fan van
Toch besloten om hem weg te laten. Dan ben ik echt zo te raden. Opzich wel een mooie naam alleen veel mensen gaan een liedje zingen als ik mij voorstel, heel vervelend
Adriënne als kind vond ik het verschikkelijk. ook omdat sommige het afkorte naar Adrie nu kan ik er wel mee leven
Dinanda ja een aparte naam, word veel verkeerd gezegd/geschreven nu noemen de meeste mij gewoon Dina, is makkelijker
Alexia. Tot het halve koningshuis zo bleek te heten vond ik hem wel leuk en bijzonder, nu dus niet meer.