trage schieldklier?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door tugcekb, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tugcekb

tugcekb Lid

27 apr 2012
    27
    5
    3
    dag dames,
    ik heb afgelopen week meegekregen dat ik een trage schieldklier heb. Mijn verloskundige heeft een afspraak voor mij gemaakt maar bij de gynaecoloog.Schieldklier is tog ergens bij mijn keel?:O Ik begrijp het even niet? Of gaan ze naar de baby kijken ? ik ben nu 14 weken en 3 dagen zwanger.
    Hebben jullie hier ervaringen mee?

groetjes kaya

2. 19831

19831 Actief lid

16 mrt 2012
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi

Waarschijnlijk heb je al gezocht op internet. Maar het is belangrijk bij een te trage schildklier dat de waardes goed zijnnbij een zwangerschap. Vooral de eerste drie maanden omdat jou schildklier voor twee werkt. Ik wil je niet bang maken maar omdat hij bij jou niet goed was in die manden sturen ze je door omdat het gevaren Voor de baby kan opleveren. Helaas als de schildklier heel slecht werkt kan dit een achterstand opleveren. Waarschijnlijk zullen je waardes niet extreem afwijken anders verwacht ik dat je metspoed medicatie dat gekregen. Ik denk dat het ook voorl voor de zekerheid is en voor je eigen lichaam.

Ucces

3. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ik zelf heb Hashimoto, een auto immuun ziekte. Mijn hypofyse legt mijn schildklier plat.
    En de schildklier heb je hard nodig maar tijdens je zw nog veel harder voor je baby.
    Als je al weet dat je een traag werkende schildklier hebt, moet per direct bij de positieve test gaan ophogen met je medicatie.

Zelf zijn mijn waardes altijd wel goed geweest door medicatie, maar mijn TPO (antistoffen) waren boven de 2000 en die behoren onder de 60 te zitten. Hierdoor heb ik ws al die missed abortions gehad.

Maar jij bent al 14 weken zwanger, ze gaan ze nu ws direct aan de medicatie zetten en de kleine goed in de gaten houden en jou telkens prikken.

Probeer te ontspannen, je bent nu onder behandeling en ze zullen jouw baby goed gaan opvolgen.

4. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Overigens hoef je geen TPO verhoogd te hebben bij een traagwerkende schildklier hoor!!!

Lees mijn bericht terug en denk, dat komt niet echt fijn over..

Deel Deze Pagina