Sushi

Discussie in 'Gezondheid' gestart door DJ89, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Producten met eigeel - zwanger salmonella zou dus sowieso alleen vervelend zijn voor jou, niet voor je ongeboren kind.

Tja, mijn vk was er redelijk makkelijk in. Rauwe vis, mits echt vers, mocht ik gewoon eten. Ik heb dan ook gewoon sushi gegeten in mijn zwangerschap. Gerookte zalm heb ik wel laten staan, behalve wanneer het dus vers van de visboer kwam. Ik zou de "verse" vis van de ah ook niet helemaal vertrouwen. Maar lekker vis bij de visboer wel hoor.

2. Within

Within Niet meer actief

Ik heb zaterdag ook nog sushi op, voor het eerst in mijn leven. Het stond er, dus wilde het proberen. Heb het gewoon gevraagd aan de kok, hij zei dat ik een paar soorten moest laten staan en de rest heb ik gewoon geproefd. Die paar soorten komen nog wel een keer ^^

3. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Verse zalm zou ik idd niet bij de AH halen, maar bij een visboer/japanner.

4. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Maar dan kun je toch niets meer eten?! Kan ook zomaar zijn dat er per ongeluk ergens in kip een bacterie zit... Of op bepaalde groentje wat toch is goed gekeurd.

En nogmaals dit ging om GEROOKTE zalm. Dat eet je niet op sushi!!!! Alleen verse zalm! En dit kun je gerist eten als je het vers haalt bij de visboer of goeie Japanner!

5. Non18983

Non18983 Bekend lid

9 apr 2012
    517
    0
    16
    Lelystad
    Wij gaan zaterdag uit eten bij het sushi restaurant hier om de hoek. Ik ga gewoon geen rauwe dingen eten, maar gun het mijn lieve vriendje want hij vind het zo lekker :) Straks als de kleine er is gaan we lekker uit eten en kan ik ook weer ongegeneerd mee eten :)

Deel Deze Pagina