heb er al verschillende versleten en we zijn nu aan de laatste toe. op mp gekeken maar de prijzen die ze daar vragen zeg je U tegen! Heeft iemand hem nog liggen voor mijn stoere vent? Zijn aapje is echt zijn alles!
wij zijn verzekerd bij menzis en ik krijg het kraampakket nog (ik denk februari) ik weet dat je er nu nix aan hebt maar als reserve is het misschien wel handig... je mag me wel ff pb-en erover anders vergeet ik het weet..
Dat zou super zijn! Zal ik je daar morgen even PB over doen? Lig nu op bed met mijn telefoon en dat is niet handig nu!
Ik zal eens even voor je kijken! Ik heb hem 3,5 jaar terug bij Vigo in het pakket gehad.. weet alleen niet meer zeker of ik hem nog heb. (heb net trouwens eens even op MP gekeken en wat hebben mensen een lef zeg om nog zoveel te vragen voor iets dat z gratis hebben gekregen! Ongelooflijk!!)
volgens mij krijg je hem nu niet meer bij menzis, tenminste ik heb hem niet gehad afgelopen keer (kreeg een kruikenzak, hittepit en apenknuffel).. Bij mijn dochter heb ik hem wel gehad. Dus ik kan hem even opzoeken en wel naar je opsturen, hij heeft wel in haar ledikant gelegen maar hij is ´ongebruikt´ (niet gekwijlt etc).
die had ik niet in mijn pakket 2 jaar terug, wel een knuffelaap maar ik lees dat je er al wat hebt gevonden, mooi!