Hallo, mijn oma wordt volgende week 85, nu ben ik een fotoboek aan't maken van haar hele gezin, kinderen klein en achterkleinkinderen. Nu ga ik ook pagina's maken van overledenen. Dit zijn mijn opa, mijn oom en mijn neef. dit worden 3 pagina's in het boek. Nu heb ik al voor een pagina een titel bedacht nl. Voor altijd in ons hart, en nooit uit onze gedachten. Maar ik moet nog 2 titels hebben. Iemand ideeen.?
Ik had ooit is online een fotoalbum gemaakt. En bij een foto van mijn opa die mijn oudste in zijn armen had (lieve man is inmiddels al een paar jaar geleden overleden) had ik staan: "Elk afscheid is de geboorte van een herinnering." Deze vond ik persoonlijk erg mooi.
'De mooiste dingen in het leven kun je niet aanraken. Je moet ze voelen met je hart' En dan misschien een paar hartjes ofzo erbij....
weet geen tekst, maar wil je ff zeggen dat ik het een mooi cadeau vindt! ook mede omdat je ook de overleden familieleden een mooi plekje geeft!
Dank jullie wel dames. Ik heb de volgende titels gebruikt: Voor altijd in ons hart, en nooit uit onze gedachten Ontastbaar ver, maar voor altijd heel dichtbij Elk afscheid is de geboorte van een herinnering. Hartstikke bedankt, hier mag een slotje op, album is besteld