Dat zijn nog eens nuttige tips Trees! Ik wilde de 20 wk echo sowieso al laten doen, maar is nog ver weg....dus eerst maar eens de weken daarvoor doorkomen, niet waar!
Ik ben het wel een beetje eens met Trees, zeg niet te snel nee. Wij zagen bij de 20-weken echo dat L. schisis heeft. Het was voor ons in ieder geval erg fijn om je er op voor te kunnen gereiden, een beetje rustig in te lezen en niet zo overdonderd te zijn bij de bevalling. Jeetje denk na, we hebben het hier al over de 20-weken echo! (klein voorzichtig vreugdedansje)
dat je van te voren al weet dat er iets 'mis' is dan kan je je inderdaad voorbereiden, soms kunnen ze ook al iets doen. Het is alleen dat ze dus niet alles kunnen zien. Ik heb de echo wel gedaan, en weet wat er wel goed uitzag, maar garanties heb je dus niet, het is goed dat te beseffen. Maar we weten nu dat er 2 nieren zijn, 4 kamers in het hartje, geen open ruggetje en een piemeltje Volgende week weer een echo Suus, hopelijk zie je weer een mooi knipperlicht en zwaait hij even Dolfijn, wanneer heb jij er weer een?
Miek, ik heb aankomende woensdag weer echo. Dan zou ik precies 11 wk + 5 dagen zijn. Gyn. zei dat ze er dan wel op zou durven te vertrouwen dat het goed zou gaan dan....Ik weet inmiddels dat niets zeker is, maar wel heel blij dat het tot dus ver goed gaat. Wel heel alert, elke pijntje, krampje of wat dan ook, denk ik...oh nee, niet nu nog misgaan he.... We kunnen wel even wat goed nieuws gebruiken bij ons in de familie, dus hoop heel heel heel erg dat dit kleine wezentje 'gewoon' gezond ter wereld mag gaan komen in september.
ik duim heeeeel hard voor zwaaiende beebjes met mooie knipperlichtjes!!!!!!!!!!!! jullie verdienen het meiden!
Suus, morgen heb je weer een echo toch? Heel veel succes, en ik duim heel hard voor weer een goede echo, maar het komt vast goed Ik zal aan je denken!
Hey, kwam weer even spieken om te horen hoe het nu gaat, maar lees dat die kleine de boogiewoogie al doet! Super! Begin je er een beetje van te genieten?
Hebben wij ook niet gedaan ivm enge vervolgtesten. Hoe is je vertrouwen in dit kleine vechtertje? Duf je er al wat van te zeggen?