@Suus35

Discussion in 'Miskraam' started by Miek74, Jan 12, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Flavour

Flavour Niet meer actief

Nee, precies, die willen wij ook echt never nooit niet, dus dan weet ik maar liever niks.

Ja, ik heb vertrouwen in dit kleintje. Het trekt zich niks aan van wat er allemaal in het leven van papa en mama gebeurt, en ligt lekker te wiebelen in m'n buik. Het mooiste wat ik ooit in m'n leven heb gezien.

Suus

2. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ik doe m'n best!

Suus

3. Trees

Trees Niet meer actief

Het gevoel is magisch en dat besef je des te meer als je ervaren hebt dat het niet vanzelfsprekend is. Ik heb gebruld van geluk tijdens elke goede echo. Ik kreeg elke keer het gevoel dat ik de lotto had gewonnen plus een beetje meer ;). Geniet in ieder geval van het vertrouwen dat je in deze zwangerschap hebt!

4. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja klopt, magisch is het woord dat ik zocht. Het is nog mooier dan de lotto winnen, denk ik :). Ik geniet van alle kleine dingen, van elk steekje en van elke golf misselijkheid. Alles is welkom...

Suus

5. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

Nov 3, 2007
    1,968
    1
    0
    NH
    magisch is het juiste woord ja!
    wat fijn dat hij lekker aan het zwaaien was :D
    zit ziekjes thuis maar nu wel met een big smile op de bank!

6. Flavour

Flavour Niet meer actief

Arme jij. Beterschap!

Suus

7. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

Nov 3, 2007
    1,968
    1
    0
    NH
    Dank! gewoon een flinke verkoudheid (al 2 weken) die nu eindelijk lijkt door te zetten... misschien kom ik er dan nu eindelijk vanaf!

8. snelly

snelly Fanatiek lid

Aug 10, 2010
    1,854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    schudde met die billen, schudde met die billen. Super Suus prachtig he om dat zo in je buik te zien bewegen.

knuf snelly

9. Flavour

Flavour Niet meer actief

Hè getver, net nu het voorjaar wordt. Ziek maar goed uit.

10. Flavour

Flavour Niet meer actief

Hahaha, ja het is helemaal geweldig.

Suus

11. Noukje

Noukje Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    2,263
    3
    38
    Wauw, wonderen bestaan echt wel, al 10 weken zwanger!
    Gefeliciteerd!!!!

12. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja, en ze noemen het prednison :). Geweldig hè!

Hoe is het met jou?

Suus

13. Noukje

Noukje Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    2,263
    3
    38
    Ja dat is zeker geweldig!! Ga je nog lang door met de prednison en de utrogestan? Ik hoop dat je een geweldige en voorspoedige zwangerschap hebt. En dat als je straks wat verder bent en je kindje voelt trappelen kan genieten van deze bijzondere periode. :)

Hier gaat het goed. Ik voel steeds meer leven en ik geniet volop (met af en toe de onzekere momentjes..) van mijn zwangerschap. Misschien nog wel meer dan van mn eerste zwangerschap. Voor mij is en blijft het een heel groot wonder dat ik nu 18 weken zwanger ben. Met heel veel dank aan de utrogestan en Geertgen natuurlijk!

14. Flavour

Flavour Niet meer actief

Wat fijn dat het zo goed gaat met je. Ik zie er enorm naar uit om die kleine te voelen trappelen. Ik voel af en toe wel al wat blupjes, maar dat kan officieel het kind nog niet zijn ;).

Ik ga tot week 12 door met utro en prednison. Die utro vergeet ik nu al best vaak, dus dat zegt wel iets over mijn vertrouwen.

Fijn dat je zo genieten kan, Noukje! Ik zou iedereen wel zwanger willen kijken in het MM-topic...

Suus

15. poeze

poeze Actief lid

Dec 10, 2010
    381
    0
    0
    Sooooo hoe slecht middel dat is hoe goed het voor jou werkt.....:D Heel bijzonder.
    Maar ik denk niet dat je het je hele zwangerschap mag slikken toch ivm het kraakbeen van de beeb?
    Mag ik vragen waarom je het precies moet slikken?

16. Flavour

Flavour Niet meer actief

Prednison heeft een slechte reputatie, omdat het met ernstige ziektes wordt geassocieerd, maar dat is niet helemaal terecht. Er zijn vrouwen die het nodig hebben om zwanger te blijven, omdat hun lichaam iets niet goed doet.

Ik gebruik het omdat ik 5 miskramen heb gehad in de afgelopen 2 jaar. Om het heel simpel te zeggen: dat komt waarschijnlijk omdat mijn immuunsysteem te scherp staat afgesteld waardoor gezonde kindjes werden afgestoten. Vandaar dat mijn immuunsysteem moest worden onderdrukt om het nu goed te laten gaan. In Nederland geloven ze hier niet in, maar in de rest van de wereld gelukkig wel.

Je kan er hier meer over lezen:

Steroids may prevent up to a third of miscarriages by controlling ‘killer cells’ - Times Online

The Miscarriage Association - Research News

The Miscarriage Clinic - Dedicated in diagnosing and treating miscarriage

O, en je slikt het tot week 12 inderdaad.

Suus

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

Jul 19, 2008
    11,130
    1
    0
    Gelderland
    Gefeliciteerd Suus :)
    Weer een week voorbij en wéér een goede echo, echt super!
    Ga vooral zo door zou ik zeggen :)

18. dolfijn73

dolfijn73 Actief lid

May 1, 2010
    192
    0
    0
    Suus!!! gefeliciteerd meid, wat een onwijs fijn nieuws dat je weer een goede echo hebt gehad.

Ik mag woensdag weer....ben hele benieuwd....zou dan 11wk en 5 dgn zijn....soms slaat de twijfel toe omdat ik de ene keer meer misselijk ben en meer gespannen borsten heb dan de andere keer, meer in mijn buik voel (soort bandenpijn) dna andere en ook omdat ik gewoon nog steeds niet kan geloven dat het echt goed gaat....Maar goed, maar een manier om hier achter te komen he....woensdag kijken of hartje nog steeds zo mooi klopt dus :)

Geniet jij lekker door van je mooie echo! Super!!!

19. aankomendemama

aankomendemama Actief lid

Aug 2, 2007
    421
    1
    0
    Kwam effe gluren hoe het afgelopen is met je echo....

SUPER!!! Ben echt heel blij voor jullie!!!! Jullie verdienen het!!

20. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    Lieve Suus, wat een goed nieuws weer zeg. Ben echt zo blij voor je!!!!

Share This Page