@Suus35

Discussie in 'Miskraam' gestart door Miek74, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boerderijmama

boerderijmama Bekend lid

6 jun 2011
    926
    46
    28
    NULL
    België
    @RM: hopelijk raakt het allemaal in orde woensdag en verlies je niet teveel bloed! Veel sterkte ook de komende dagen want dit is emotioneel toch ook opnieuw een zware tijd...
    Bedankt ook voor jouw steun!

@Suus: ik heb de studie opgezocht, maar het gaat blijkbaar over mama's met PPROM? Misschien dat dat nog wat verschil geeft tov mijn risico's met 'mijn' placenta praevia...?

@Juul: natuurlijk zou ik ook liever 'gepland' met de keizersnede bevallen ipv in spoed, zonder mijn ventje erbij :(... dat lijkt me inderdaad heel erg traumatiserend! vandaar dat ik liefst zou willen dat men er hier toch een datum/termijn op zou kleven ipv 'af te wachten'... En inderdaad "alles voor de baby, zelfs ten koste van de mama", heb ik hier ook al gehoord :).
    Vrijdag is het overleg van alle gyns, tegen dan hoop ik ze te overtuigen (elke dag komt er een andere langs) om een termijn te bespreken waarop het kleintje mag komen - en allereerst hoop ik het zolang vol te houden zonder spoedKS...

en nu stop ik met Suus' topic te spammen :)...

2. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    Suus, fijn dat de operatie goed is gegaan en dat ze door de eerste 24 uur is gekomen, en wat kut dt ze zo moest huilen door de buis :( niet leuk. Ik kan me voorstellen dat je hem eruit had willen rukken! Fijn dat ze alweer goed drinkt, hopelijk maakt ze nu een enorme sprong. Jullie prachtige lieve meid verdient dat gewoon!

RM; goed dat je je eigen keuzes maakt! heel veel succes woensdag, hopelijk komt het op gang. Er schijnt ook bij je enkel een massagedrukpunt te zijn die daarbij kan helpen, weet alleen niet meer precies waar hij zit.

X Miek

3. Flavour

Flavour Niet meer actief

Boerderijmama, het is idd een studie onder PPROM-vrouwen, maar waar het om gaat is dat het voor het kind niet veel uitmaakt of het met 34 of 37 weken wordt geboren, wat Juul ook al zegt. Kom op voor jezelf hoor! Je hebt het al zwaar genoeg gehad.

Suus

4. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Suus, gelukkig is de operatie achter de rug en heeft jullie kleine meid die goed doorstaan. Goed om te horen dat ze alweer goed drinkt.
    Ik hoop met heel mijn hart dat dit wel de laatste hobbel was en dat de kleine nu alleen maar kan aansterken en geen ellende meer hoeft te ondergaan.
    Veel sterkte voor jullie alledrie!

X

5. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Rozemarijke
    Veel sterkte woensdag!!!

Boerderijmama
    Weer in het ZH, ook veel sterkte!

6. Flavour

Flavour Niet meer actief

Dank je IS, dat hoop ik ook!!!!

Zo, en nu wil ik graag een week slapen :).

Suus

7. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    @Suus, wat fijn dat de operatie weer achter de rug is. Wat lijkt me dat vreselijk zeg om je kleintje zo te zien. Ik hoop dat ze snel weer terug mag naar jullie eigen ziekenhuis, waar ze wat beter met prematuurkindjes om kunnen gaan.
    Ze heeft (en jullie ook) nu wel voldoende in haar korte leventje meegemaakt zeg. Hopelijk is dit dan het laatste en knapt ze nu snel op zodat ze naar huis kan.

Je zal wel bekaf zijn. Ik hoop dat je snel wat minder zorgen hebt, zodat je weer kan slapen. Dikke knuffel!

8. Flavour

Flavour Niet meer actief

Dank je, Paarse. Jij sterkte met de laatste loodjes!

Suus

9. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Dank je Suus. En toch, het blijft raar, vind je ook niet? Je meisje heeft een bijzonder plekje in mijn gedachten :)!

10. Flavour

Flavour Niet meer actief

Lief!!!! Ja, het blijft een raar idee hè. Ze had nog lekker in m'n buik moeten zitten.

Suus

11. Flavour

Flavour Niet meer actief

Meiden... ze is thuis!

xx Suus

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Bekijk bijlage 180247
    wat heerlijk meid!!!!!!!!!!!!!!!!!!

13. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    ooh wat super!!!!ben erg blij voor jullie!!!
    eindelijk jullie lieve meisje thuis!
    geniet er van :D

xxx

14. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    wat goed nieuws en vast sneller dan je zelf had durven dromen vorige week..
    Ga lekker genieten

15. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Owww wat fijn!! Geniet ervan!

16. Wauw Suus wat een fantastisch nieuws!!! Heerlijk! Geniet ervan!!!!

17. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    WAAAAAT Suus wat super zeg dat ze thuis is. Geniet ervan wat heerlijk.Tip Laat geen visite komen hoe lullig dat misschien ook voor andere is. Ga lekker genieten met zijn drieën als gezin. Ook lekker met de kleine liggen in bed en het liefst allebij geen kleren aan het boven lichaam. Dat contact is zo belangrijk zelfs als het een tijd na de bevalling is geweest.

IIG heerlijk Suus ben zo blij voor jullie

18. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Wat een geweldig topnieuws! Hoera voor de operatie, dan toch wel? Geniet ervan, wen lekker aan elkaar en wat snelly ook al zei, je hoeft geen visite te hebben hoor, tenzij je echt graag wil. Jullie hebben gedurende de zwangerschap en tijd daarna zoveel meegemaakt, lekker genieten van elkaar. En genieten van het feit dat je nu endelijk weer eens zelf kunt bepalen wat je kunt doen in plaats van door het hele zkh alles voorgeschreven te krijgen, geniet daarvan!

Veel plezier met z'n drietjes!

19. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Owow!!!!! Kippevel tranen oooh meid ik ben zo blij voor jullie.

geniet ervan.

20. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    @Suus, :D:D:D o wat een supernieuws zeg! Ga maar lekker van elkaar genieten! Ik ben zo blij voor jullie, de tranen biggelen over mijn wangen!

Deel Deze Pagina