Dolfijn, ik snap precies wat je bedoelt. Ik had de afgelopen week ook ineens zowat geen pijn in mijn borsten meer, en dacht toen echt 'o shit'. Maar toen kwam het toch weer terug. Misselijk ben ik niet elke dag, en die bandenpijn heb ik regelmatig, maar ook niet dagelijks. Die onzekerheid raakt je toch niet helemaal kwijt hè... Maar zolang je af en toe symptomen houdt, moet je je er maar aan vasthouden dat het nog snor zit. Althans, dat zeg ik dan tegen mezelf. Ik ga voor je duimen woensdag! Suus
Lief dat je het vraagt. Gaat best goed eigenlijk. Ergste vermoeidheid is weg na de mk. Voel me emotioneel gezien ook weer 'gewoon'. Donderdag voor de laatste controle naar de gyn. Denk dat ik vorige week mijn eerste menstruatie heb gehad, was wel erg licht, maar goed. Hoop dat de boel snel weer op gang komt en dat er wat regelmaat in komt!! Wanneer mag jij weer voor echo?
Met mij gaat het prima We weten inmiddels dat we waarschijnlijk weer een meisje krijgen, dus erg leuk!
Fijn dat het wat beter gaat, Sparkie. Hou die menstruatie goed in de gaten. Als het 1 keer wat licht is, geen probleem. Maar als het erg weinig blijft, dan moet je wel even aan de bel trekken. Maar daar ga ik niet van uit hoor! Ik ga over 2 weekjes weer. Lfs, Suus
Er is een hele kleine kans op verklevingen, maar dat komt weinig voor hoor. Ik heb ook wel eens weinig bloed gehad na curettage en was toen de maand erna weer zwanger!
Aha, die nare verklevingen dus. Is dat eigenlijk te zien op een echo? Ik heb donderdag weer controle, weet niet of ik een echo krijg dan, maar anders ga ik het wel even vragen denk ik. Bedankt weer voor je info Suus.
@Sparkie Verklevingen zijn op een normale echo niet te zien volgens mijn gyn. Ik ben paar weken geleden op controle geweest na curettage in oktober 2010. Mijn menstruatie klachten waren heel heftig, maar bloedverlies minder dan voor de zwangerschap. Was dus een beetje bang voor verklevingen. Maar ze zei dat ze dat niet kon zien, dat moeten ze doen met een 'waterecho'. Op de gewone echo vond ze echter geen aanleiding voor een vervolg onderzoek. Moet eerlijk zeggen dat het bloedverlies afgelopen cyclus wel weer meer was. Maar mijn ongi is gewoon korter geworden net als het aantal dagen van mijn cyclus. We vertrouwen erop dat het goed zit, maar dat het nu gewoon langer duurt om zwanger te worden (1e zw was 1e rond raak!) Jij heel veel sterkte! x lex
Met een waterecho zie je Asherman vaak ook niet, hoor. Bij mij zijn ze ermee over het hoofd gezien. Als je het echt zeker wil weten, moet je om een hysteroscopie vragen. Veel pijn en weinig bloed is wel verdacht. Ik zou om een hystero vragen. Suus
@Suus, Thanks voor je bezorgheid; echt heel lief! Ik heb bij mijn currettage een hystero gehad, vond ik geen pretje to be honest! Het is echt wel verbeterd moet ik zeggen de laatste 2 cycli. Minder heftige pijn en wat meer bloed, dus ik ga nog even uit van het positieve... Hoe is het met jou? Ben even de tel kwijt qua precieze weken, maar je gaat nu toch behoorlijk richting 12 is het niet?
Het is ook geen feest, maar hou het goed in de gaten. Als je veel pijn hebt en weinig bloed terwijl je dat vroeger niet had, dan is dat reden om goed op je menstruaties te letten. Loopt de menstruatie in de loop der maanden terug, dan zou ik je toch heel erg een hystero aanraden. Verklevingen waar je niks aan doet worden alleen maar erger. Maar hopelijk is er niks aan de hand. Ik zit op 10,5 week. Onwijs ver voor m'n gevoel . Suus
Yes yes yes!!!! ook hier een goede echo gehad vandaag weer. Termijn nog steeds zelfde, 11 wk + 5 dgn....ze kwam zelfs nu op 12 wk, maar we houden de eerste peiling maar aan Ga nu verder op controles bij verloskundige, geen reden om bij gyn. te blijven zei ze, dus daar vertrouw ik dan maar op. Echt gek gezicht zeg, 'het' heeft zelfs al beentjes....hebben wij nog nooit gezien Langzaam aan begin ik er toch aan te wennen en te geloven...al blijf ik toch ook voorzichtig....Nu even genieten van dit goede nieuws!!!!
Wat een prachtige berichten in dit topic! Yes! Nu langzaam aan op de roze wolk klimmen en genieten van de wonders in jullie buik