Dat hoort er ook een beetje bij hoor....ik zit hier nu ook op de bank met wallen tot op mijn knieen omdat L. voor de ik-weet-niet-hoeveelste nacht een paar keer even kort wakker is geweest met een nachtmerrie. En toen werd ze vanmorgen wakker en deed manlief alsof hij nog sliep! :x:x:x:x:x Oh daar kan ik zo slecht tegen, ik stond op het punt hem z'n bed uit te schoppen, alsof ik niet moe ben en misselijk, en zwanger ook nog :x:x:x Dus dat hou je, die momenten dat de liefde even ondergeschit is aan slaapgebrek
Haha de mijne niet. Die staat vooraan om dingen te doen, maar weer niet helemaal zoals ik in gedachten had . Suus
Dus hij doet de afwas, terwijl er een ander belangrijker klusje is? Bedoel je dat? ( want dat herken ik ook )
Oke hij doet het op zijn manier en jij op de jouwe, maar het resultaat is hetzelfde. Mannen komen echt van mars. hier spreekt mijn man ook marstaal en ik venustaal.
@Suus, bijzondere datum hè? Of doet het je niet zoveel? Mannen doen dingen echt wat anders, wel fijn als ze meedenken. En dat het niet zo handig is, tja soms even laten gaan. En je relatie komt ook echt onder druk te staan hoor met een nieuwe gezinssamenstelling. Je bent allebei moe, kunt dan gewoon minder van elkar hebben en irriteert je sneller an de ander. Blijven praten met elkaar is heeeeeeeel belangrijk! @Meiden, bedankt voor alle felicitaties!
Ja, bijzondere datum! Vanaf nu gaan we opnieuw tellen, vandaag is ze dus nul weken, hahahaha! Je zou het niet zeggen met haar wijze koppie . Hoe is het bij jou? Lfs, Suus
Heb je weer een nieuwe foto van haar? In mijn album staan foto's van mijn mannetjes. Het gaat bij mij goed. Ben BV aan het geven en dat is wel even bikkelen, maar ben zo blij dat het lukt (bij T kon het niet). Ik moet het rustig aandoen, heb last van mijn bekken. Maar ik voel me goed!
Ja, zet ik er net in! Ik ga snel even bij jou kijken ook. Wat fijn dat de BV lukt. Ik kolf me een ongeluk, maar live aan de borst wil ze Echt Niet meer sinds de operatie van een paar weken geleden. Misschien dat ik nog een lactatiekundige laat komen of zo, al heb ik niet zo'n zin om er een strijd van te maken. Het is alleen wat veel werk, maar ja... Suus
Dat van niet live willen drinken hoor je vaker hoor. FTK (Full Time Kolven) went ook wel, alleen vond ik het lastig om de productie op peil te houden. Fijn dat ze minder kreunt! En wat Paarse ook al zegt, gezinsuitbreiding zorgt meestal al wel voor wat irritaties over en weer, en zoals jullie ouders zijn geworden zorgt voor een factor x meer spanning. Dus gewoon af en toe adem halen, met elkaar blijven praten, zie de humor in dingen die niet goed gaan, en je vindt vanzelf een modus die voor jullie gezinnetje werkt! Hier eindelijk een fatsoenlijk nachtje gehad. We halen L. niet meer uit bed maar troosten alleen even in bed, aai over het koppie en een kus, en daar lijken we het mee te gaan redden. Oh wat heerlijk, van 22:00 tot 6:30 aan een ruk geslapen. Ik wist niet meer of ik dat nog kon
Haha, geniet er nog maar even van, Juul . Mijn productie wordt alleen maar meer, bizar genoeg. Sinds ze thuis is heb ik zelfs stuwing! Raar lijf. En ik kolf nu vaak terwijl ik voed. Gaat best. Suus
Ik had veel ingevroren... maar daarna dus ook door de gootsteen gespoeld. bah wat is ingevroren melk vies! Vond kk , maar ik dus ook. Maar ik durfde ook niet minder te kolven, was bang dat alles zou stoppen/minderen dan.