Pff, nee, de eerste maanden is het echt iedere keer raak hè, getver. Ze heeft er ook wel last van hoor, zit nog niet helemaal lekkerr in haar vel en drinkt ook niet zo veel als normaal, dus ik voed haar maar gewoon wat vaker. Suus
echt vreselijk, die prikjes ! dat leeuwin-moederinstinct stak bij mij gtelkens ongelofelijk de kop op! bedankt voor jullie steun hoor, ik heb het er wel moeilijk mee... vandaag mocht ik al kangoeroeën, morgen de papa - ben al jaloers ! heb er wel zelf moeten achter vragen, dat vind ik wel spijtig... maar ik word er alvast assertiever in!
@boerderijmama: precies! het is JOUW zoon, dus gewoon vragen/eisen! Ik kon de eerst 2 weken amper wat doen na de ks, dus papa mocht de luiers doen,en de badjes en aankleden. Voordeel is dan wel dat hij er erg bedreven in wordt,ik ken mezelf, anders had ik het meeste gedaan.... succes meis!
ja suus het blijft lang pet met die prikken vsm heft druppels die je kan geven voor de prikken komen, zouden ze beter reageren, misschien de volgende keer proberen? X Miek
Dank vr de tip, Miek! En laat van je horen, BM. Jij bent de mama! Kangoeroën is superbelangrijk. Suus
Ja, vandaag lijkt ze het allemaal wel te boven te zijn. Ze kijkt pienterder dan ooit uit haar grote ogen. Zo van, heb ik wat van je aan? Wat een genot! Ze drinkt ook weer goed, maar komt natuurlijk nog steeds elke drie uur. Haar prematurencollega's vd afgelopen maanden slapen inmiddels allemaal lekker door, maar mevrouw niet hoor . Volgende week gaan we een paar dagen in een huisje in het bos. Zoooo'n zin in! Juul, is het allemaal nog een beetje vol te houden? Vanaf nu is het een kwestie van aankomen hè? Suus
Fijn om te horen dat ze er weer helemaal is! Hier gaat het prima, 32 wk vandaag, echt ongelooflijk! En het gaat heel erg lekker, werk nu nog maar 50% (dus 2 dagen per week) en rust een beetje bij. Het kan zo maar zijn dat ik mijn verlof ga halen zonder dat ik ziek word....maar goed niet te ver op de zaken vooruit lopen. Zonnetje schijnt, mijn dwarse peuterpuber ligt eindelijk te slapen in bed en ik zit met kopje thee op de bank, heerlijk
Wat fijn Juul! Dat geloof je toch haast niet na de vorige keer? Helemaal geweldig, het is je gegund! Suus
hoe gaat het nu Suus? hier vielen de prikken mee, maar ik kreeg bijna een knuffel van de wijkverpleegkundige... was het dan zo duidelijk dat ik het moeilijk had???? vast!!! X Miek
He Suus, Wat fijn dat het steeds een beetje beter gaat met je dochter! Misschien herinner je je nog dat we een paar keer contact gehad hebben vorig jaar na mijn miskraam. Ik wilde je even laten weten dat ik na 14 maanden eindelijk opnieuw zwanger ben! Ik vond het doodeng, want het is nog heel pril. Maar goed, ik moet gewoon geloof hebben in het feit dat het in 85% van de gevallen gewoon goed gaat en bij mij is er geen reden bekend waarom het meerdere keren mis zal gaan. Dus we vertrouwen er maar op!
precies Lex, probeer vertrouwen te hebben! van harte en hopelijk ben je snel door de eerste 13 weken heen (duren erg lang, ik weet het) X Miek