@Suus35

Discussie in 'Miskraam' gestart door Miek74, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja, geweldig hè. Over een paar daagjes weer een echo.

Suus

2. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Volgens mij ben je de 12 weken nu voorbij of niet? Hopelijk deze week weer een mooie echo en dan ook een mooie banner?

3. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja dat hoop ik ook, maar die banner kan ik niet beloven.

Suus

4. dolfijn73

dolfijn73 Actief lid

1 mei 2010
    192
    0
    0
    Vandaag eerste keer verloskundige en weer hartje gehoord. Alles was verders goed dus dat is toch wel weer een geruststelling.
    Nu over 5 wk weer controle en we gaan afspraak maken voor de 20 wk echo (iets eerder, waarschijnlijk week 18/19).

Hoe is het met jou Suus? wanneer weer echo??? gaat vast bij jou ook goed komen. Ik ben nu 13 wk + 3dgn. Vind het nog best lang duren voor de 20 wk echo....hoorde vandaag dat je voor geslachtsbepaling al bij 15 wk een echo kan laten doen....gezien mijn erg nieuwsgierige karakter misschien toch wel leuk? of toch maar wachten op de 20 wk echo....wil eerst 'zeker' weten dat er niets aan de hand is, dan kan het echte genieten en blij zijn beginnnen....misschien beetje laat maar denk dat iedereen die in zelfde schuitje heeft gezeten als ik, dat wel begrijpt. En vrijdag al 14 wk...dus dan nog maar 4 wk wachten op de 18 wk echo (haha ipv de 20 wk echo)....Geduld is niet mijn sterkste eigenschap maar die wordt nu wel heel erg getest en getraind :)

Succes Suus met echo van de week!!! zal voor je duimen!!!

5. Trees

Trees Niet meer actief

De 10e toch weer een echo?

Als deze goed is moet je van mij gaan genieten ;). Zekerheden heb je nooit en het enige wat je weet na een goede echo is dat er een springlevend kindje in je buik groeit en dat is het genieten waard. Genieten verandert de uitkomst niet, maar maakt het wel een stuk leuker op dit moment. Ik heb na de eerste maanden van spanning echt genoten van mijn langverwachte zwangerschap (ondanks alle complicaties en ziekenhuisopnames) daar ben ik zo blij om! Ik heb daardoor een fijne zwangerschap gehad en mijn miskramen hebben dit niet van me af kunnen pakken.

Iemand heeft mij toentertijd iets soortgelijks verteld en deze wijze woorden geef ik nu aan jou door :D

6. Flavour

Flavour Niet meer actief

Goed nieuws Dolfijn!!!! Ja, wachten duurt lang he.

Trees, jij bent de énige van wie ik deze wijze raad accepteer. Ik ga 'm ter harte nemen.

Morgen echo, einde dag. Mama is gerust.

Suus

7. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    lang leve Trees! goed naar haar luisteren Suus :)

kuz miek

8. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja, ik luister zeker wel naar Trees. Dat genieten gaat eigenlijk stiekem vanzelf al. Bij elke dag bolle buik denk ik: die pakken ze me niet meer af!

Suus

9. Trees

Trees Niet meer actief

Hoe laat? Ik ga me helemaal rot duimen voor een prachtige echo.

Inderdaad. Zo zag ik het ook met toch wel een stiekeme opluchting toen het allemaal voorbij was en dochterlief veilig in mijn armen lag. Ondanks dat genoten van mijn ronde buik en de schopjes etc. Zelfs bevallen vond ik genieten (en pijnlijk ;)). Het idee dat ik dat zomaar mocht meemaken vond ik heel bijzonder.

10. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja, zo is het ook. Ik voel me zo bevoorrecht gewoon. Om vier uur echo.

Suus

11. Trees

Trees Niet meer actief

Dan kan ik mijn duimpen nog goed warmdraaien. Ben je erg zenuwachtig?

12. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    ik duim mee voor de echo!

13. Flavour

Flavour Niet meer actief

Eigenlijk niet. Vijf minuten van tevoren wel hoor.

Suus

14. Flavour

Flavour Niet meer actief

Dank je!

15. Flavour

Flavour Niet meer actief

Meiden, het was geweldig. Het is een wonderbeeb met alles erop en eraan. Half september uitgerekend.

Lfs, Suus

16. Trees

Trees Niet meer actief

Whaaaah! Kippenvel!

Ik ben zo blij voor je :D. Deze baby gaat er komen!

17. Flavour

Flavour Niet meer actief

Jaaaa wij ook kippenvel. En boel veel huil! Deze baby gaat er inderdaad komen, dat denk ik eigenlijk ook. Tsjemig, wat een enorm wonder.

Suus

18. Trees

Trees Niet meer actief

Het is geweldig wonder wat je zo gegund is! Hoever ben je nu exact?

Wat ontzettend bijzonder zeg! Hier een beetje huil voor jullie :).

19. Flavour

Flavour Niet meer actief

Liefff! Ik heb destijds ook bij elke echo meegehuild met jullie, toen las ik je blog altijd. Ik ben exact 12 weken en 2 dagen. Helemaal volgens het boekje. Ongelooflijk!

Suus

20. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Wauw fantastisch!!!! Er zullen heel wat tranen van geluk gevloeid zijn, kan het me zo voorstellen!!! Heel veel geluk meid, nu gaat het écht goedkomen, je wordt mamma!!!!

Deel Deze Pagina