Hé Suus, af en toe kom ik even spieken. Wat fijn dat het allemaal goed gaat. Heb je er nu vertrouwen in? Volgens mij zijn we ongeveer net zo ver. Hopelijk kun je genieten van deze zwangerschap!
Ha Machtelt, ik ben 1 dagje verder . Met jou ook alles goed? Odess en Loki, dank voor jullie lieve woorden! Suus
Wauw, wat fijn dat jullie weer een goede echo hebben gehad en dat alles goed is met jullie wonderbeebje!! Gefeliciteerd! Ik wens je een goede zwangerschap toe
Ja, 12 weken is echt een mijlpaal! Wonderlijk, dat besef je je maar al te goed na een aantal miskramen. Probeer te genieten (ik weet hoe moeilijk het is, zeker als je je kindje nog niet voelt). Heb je trouwens een Angelsound? Even naar het hartje luisteren heeft mij zo geholpen. Hier gaat het goed. Vrijdag de 20-weken echo, een spannend moment. Ik voel ons meisje elke dag trappelen, heerlijk gevoel is dat. Nu hopen dat we vrijdag goed nieuws krijgen.
Nee, nog geen Angelsound. Ik probeer het zonder te doen. Meestal ben ik heel rustig, dus ik red het wel zonder nog. Mocht ik te paniekerig worden, dan ga ik er wel eentje kopen. Spannend, de 20-wekenecho. Over mijlpalen gesproken. Het zit vast goed, maar je moet het nog even horen hè... Ik zal aan je denken! Suus
Suus!!!! gefeliciteerd meid...onwijs blij voor jullie ook. We schelen ruim een week zie ik (ik nu 13 wk + 5 dgn). Mijn verloskundige raadde af om zelf zo'n angelsound te gaan gebruiken. Denk dat dat ook een obsessie kan worden hoor. Stel dat het een keer niet lukt, ben je gelijk overstuur en onzeker. Nee ik ga inderdaad ook voor zonder...duurt nog wel even voordat je 'het' gaat voelen volgens mij. Op naar de volgende mijlpaal, de 20 wk echo. Of doen jullie die niet? Nu gaan genieten he!! Hoor wie het zegt
Ja klopt, ik ben nu 12 en 3 dagen. Over twee weekjes weer een echo, en dat blijft nog wel even zo, die echo's, dat is echt fijn. Genieten doe ik wel hoor, dat deed ik al stiekem, maar nu nog meer. Ik hoor van heel veel meiden dat die Angelsound juist een enorme uitkomst is als je heel angstig bent, dus je kunt niet in z'n algemeenheid zeggen dat het een slecht idee is, denk ik. Maar ik hoef nog even niet. Zodra dat verandert, sta ik morgen bij de Kijkshop. 20 weken doen we wel, maar ook 14, 16 en 18-weken . Suus
Ja hoor, gaat allemaal prima, geen klagen. Ik voelde me meer zwanger van mij MA. Heerlijk niet misselijk dit keer. Fijn dat je kan genieten. En mooi dat je vaak echo's krijgt geeft steeds zekerheid. Willen jullie weten wat het wordt?
Suus;Ik wil je even feliciteren met je mijlpaal; Dus GEFELICITEEEEEERRRRRDDDDDDDD!!!!!!!!! Laat t genieten nu maar beginnen!! Ben zoo ontzettend blij voor je!!!
Ja, vinnik ook. Zo'n beetje iedereen die ik ken is in september jarig, inclusief ik zelf, dus gezelligggg! Hoe is het met jou? Suus
Lieve Suus, ik ben zo superblij voor je! Jullie gaan in september gewoon papa en mama worden, zo heerlijk Nu dan écht gefeliciteerd