@Suus35

Discussie in 'Miskraam' gestart door Miek74, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trees

Trees Niet meer actief

Wauw het is een echte baby!!!

*duh natuurlijk -geeft zichzelf een klap voor de kop-*

Wat een mooie foto en wat een prachtig kind! Ze (denk ik...) kan zelfs al zwaaien. Ik zwaai even terug naar dit kleine vechtertje :D

Zwaai zwaai

2. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    Wauw Suus!! Wat een superfoto!! Hier kun je heeeerlijk bij wegzwijmelen dacht ik zo! ;)

3. Flavour

Flavour Niet meer actief

Gaaf hè!!! Ze (denk ik ook) kan zelfs haar middelvinger al opsteken ;).

Suus

4. Flavour

Flavour Niet meer actief

Mooi hè. Ik gun het jou ook zo, Nanette. En in het Spaarne zijn ze zooooo lieffff.

Suus

5. Flavour

Flavour Niet meer actief

Nou, echt wel!

Suus

6. Trees

Trees Niet meer actief

'

Meisjes zijn nu eenmaal sterker (dat zit nu eenmaal in onze genen ;)) en dit is duidelijk een sterke kanjer!

Daar krijg je je handen nog vol aan als ze nu al met haar middelvinger ligt te zwaaien :D

7. Flavour

Flavour Niet meer actief

Hahaha, jaaa dat denk ik ook. Papa en mama zijn ook niet bepaald de meegaandsten, dus wat wil je hè ;).

Suus

8. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Haha Suus wat een super echo!! Geniet er lekker van!! Nog even en mini gaat je al kriebelen :D

9. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ze kriebelt al!

Suus

10. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    Super zeg!!! wooohooo :D

en het spaarne, dan woon je dichtbij mij :) ik ga naar het KG...

11. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    @Suus, wat een prachtige echo's! En als je kindje nu al zijn middelvinger opsteekt, dat beloofd wat :D!

12. dolfijn73

dolfijn73 Actief lid

1 mei 2010
    192
    0
    0
    WAUW SUUS! wat een super mooie echo joh. Ben zo blij voor je! Ga nu maar wel lekker genieten hiervan he.....3 weken zijn zo weer voorbij en dan zie je de kleine weer.

Wat een lekker begin van de dag dit! :)

13. Flavour

Flavour Niet meer actief

Nee, we wonen in Amsterdam, maar zijn zo blij met het Spaarne (en zo ontzettend ontevreden met OLVG, AMC en VU) dat we op en neer gaan naar Heemstede/Hoofddorp.

Suus

14. Flavour

Flavour Niet meer actief

Hahaha, ja hè...

Suus

15. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja, gaaf hè. We gaan nu wel echt steeds meer genieten...

Suus

16. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ooh fantastisch!! Super ook dat je de kleine al voelt! Dat geeft zoveel meer vertrouwen en dan wordt het allemaal wat realistischer!!

Wil je straks weten of het echt een ze wordt? :D

17. Flavour

Flavour Niet meer actief

Jaaaa, dat willen we wel weten. Misschien zien ze het over 3 weken al, dan ben ik 17 weken. Weten jullie het al?

Suus

18. Lex

Lex Bekend lid

11 okt 2010
    517
    0
    0
    Hi suus,
    Gefeliciteerd met je geweldige echo!!!!

Ik lees dat je ook in Amsterdam woont. Ik zit nu bij OLVG. Ben niet heel ontevreden, maar ook niet echt tevreden zegmaar. Heb daar elke keer een andere arts. Maar goed, laten we hopen dat het ook niet meer nodig is dat ik ernaar toe ga.

Geniet van je zwangerschap!

19. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ha Lex, dat klopt. Je krijgt nooit dezelfde daar. Ook niet als je 5 mk's doormaakt met complicaties. Je blijft een nummer. En je zit daar standaard een half uur of langer te wachten. En ze maken veel fouten. Heb daar echt erge dingen meegemaakt en word al beroerd als ik erlangs fiets. Enfin, hopelijk heb je ze niet meer nodig. Eventueel is het Spaarne Ziekenhuis echt een super-alternatief. Een verademing gewoon.

Suus

20. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ja dan kunnen ze het wrs al wel zien hoor, leuk! Hier met 16 weken een geslachtsbepaling laten doen en was al erg duidelijk, hier ook roze!
    Vorige week was het nog steeds een meid met de groeiecho dus zou gek staan te kijken als het straks anders is :D. Dan moet papa snel naar huis om de kamer over te schilderen en naar de winkel om ook iets niet-roze te halen, hahaha!

Deel Deze Pagina