Wauw het is een echte baby!!! *duh natuurlijk -geeft zichzelf een klap voor de kop-* Wat een mooie foto en wat een prachtig kind! Ze (denk ik...) kan zelfs al zwaaien. Ik zwaai even terug naar dit kleine vechtertje Zwaai zwaai
' Meisjes zijn nu eenmaal sterker (dat zit nu eenmaal in onze genen ) en dit is duidelijk een sterke kanjer! Daar krijg je je handen nog vol aan als ze nu al met haar middelvinger ligt te zwaaien
Hahaha, jaaa dat denk ik ook. Papa en mama zijn ook niet bepaald de meegaandsten, dus wat wil je hè . Suus
@Suus, wat een prachtige echo's! En als je kindje nu al zijn middelvinger opsteekt, dat beloofd wat !
WAUW SUUS! wat een super mooie echo joh. Ben zo blij voor je! Ga nu maar wel lekker genieten hiervan he.....3 weken zijn zo weer voorbij en dan zie je de kleine weer. Wat een lekker begin van de dag dit!
Nee, we wonen in Amsterdam, maar zijn zo blij met het Spaarne (en zo ontzettend ontevreden met OLVG, AMC en VU) dat we op en neer gaan naar Heemstede/Hoofddorp. Suus
Ooh fantastisch!! Super ook dat je de kleine al voelt! Dat geeft zoveel meer vertrouwen en dan wordt het allemaal wat realistischer!! Wil je straks weten of het echt een ze wordt?
Jaaaa, dat willen we wel weten. Misschien zien ze het over 3 weken al, dan ben ik 17 weken. Weten jullie het al? Suus
Hi suus, Gefeliciteerd met je geweldige echo!!!! Ik lees dat je ook in Amsterdam woont. Ik zit nu bij OLVG. Ben niet heel ontevreden, maar ook niet echt tevreden zegmaar. Heb daar elke keer een andere arts. Maar goed, laten we hopen dat het ook niet meer nodig is dat ik ernaar toe ga. Geniet van je zwangerschap!
Ha Lex, dat klopt. Je krijgt nooit dezelfde daar. Ook niet als je 5 mk's doormaakt met complicaties. Je blijft een nummer. En je zit daar standaard een half uur of langer te wachten. En ze maken veel fouten. Heb daar echt erge dingen meegemaakt en word al beroerd als ik erlangs fiets. Enfin, hopelijk heb je ze niet meer nodig. Eventueel is het Spaarne Ziekenhuis echt een super-alternatief. Een verademing gewoon. Suus
Ja dan kunnen ze het wrs al wel zien hoor, leuk! Hier met 16 weken een geslachtsbepaling laten doen en was al erg duidelijk, hier ook roze! Vorige week was het nog steeds een meid met de groeiecho dus zou gek staan te kijken als het straks anders is . Dan moet papa snel naar huis om de kamer over te schilderen en naar de winkel om ook iets niet-roze te halen, hahaha!